Використання соціальних мереж як основи дистанційного курсу навчання
Abstract
У статті наведено результати анкетування студентів щодо ви-
користання Інтернету і соціальних мереж. Проведено аналіз засвоєння
знань при традиційних методах навчання та з використанням соціаль-
них мереж. Наведено результати контрольного тестування в експе-
риментальній і контрольній групах із визначенням середнього значення
коефіцієнта засвоєння знань. Піддано результати статистичній обро-
бці, після чого проведено порівняння величин, яке свідчить про статис-
тичну значущість отриманої різниці у рівні знань в експериментальній і
контрольній групах. Визначено напрями подальшого залучення студен-
тів в інформаційно-комунікаційний простір з метою підвищення ефек-
тивності навчального процесу. Актуальність дослідження зумовлена
доцільністю використання ресурсів Інтернету у створенні інформацій-
но-освітніх середовищ університету, оптимально адаптованих до
освітніх потреб. Визначено актуальні напрямки подальшої роботи що-
до застосування та теоретичного обґрунтування психолого-
педагогічних принципів використання соціальних мереж у закладах
освіти України для підвищення пізнавальної активності студентів.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).