Використання соціальних мереж як основи дистанційного курсу навчання

Автор(и)

  • С. М. Мигович

Анотація

У статті наведено результати анкетування студентів щодо ви-
користання Інтернету і соціальних мереж. Проведено аналіз засвоєння
знань при традиційних методах навчання та з використанням соціаль-
них мереж. Наведено результати контрольного тестування в експе-
риментальній і контрольній групах із визначенням середнього значення
коефіцієнта засвоєння знань. Піддано результати статистичній обро-
бці, після чого проведено порівняння величин, яке свідчить про статис-
тичну значущість отриманої різниці у рівні знань в експериментальній і
контрольній групах. Визначено напрями подальшого залучення студен-
тів в інформаційно-комунікаційний простір з метою підвищення ефек-
тивності навчального процесу. Актуальність дослідження зумовлена
доцільністю використання ресурсів Інтернету у створенні інформацій-
но-освітніх середовищ університету, оптимально адаптованих до
освітніх потреб. Визначено актуальні напрямки подальшої роботи що-
до застосування та теоретичного обґрунтування психолого-
педагогічних принципів використання соціальних мереж у закладах
освіти України для підвищення пізнавальної активності студентів.

Завантаження