Еволюція та сучасний стан використання інформаційних технологій у вищій освіті країн США, Японії та Європи
Abstract
Розглянуто історичний розвиток систем освіти в економічних
центрах світу (США, Японія, Європа): визначено національну складову
та етапи розвитку систем освіти під впливом розвитку інформаційних
технологій і становлення інформаційного суспільства, враховуючи на-
ціональні особливості, економічні і політичні напрями розвитку країн.
Піонером хто поставив за мету розвиток інформаційних технологій
були Сполучені Штати Америки, які розпочали процес інформатизації
ще у 50-х роках вбачаючи в ньому економічний ефект від продажу про-
грамних продуктів. Такий підхід потребував спеціалістів нової галузі,
що призвело до глобальних змін і в системі освіти на усіх рівнях. Пере-
буваючи під впливом америки, у післявоєнний період, Японія підхопила
естафету розвитку інформаційних технологій, і зосередила його у
створені високотехнологічних виробництвах, що в свою чергу також
виявилося економічно вигідним. На основі досвіду Америки і Японії, в Єв-
ропейських країнах також відбувався процес становлення інформацій-
ного суспільства. Постійні інтеграційні процеси у Європі привели до по-
яви єдиного ринку висококваліфікованої робочої сили. Висока мобіль-
ність кваліфікованих фахівців у світовому масштабі стає головною
метою вищої освіти, на основі цього для підвищення ефективності ро-
звитку освіти Європи були створені і впроваджені системи контролю
якості реалізації стандартів професійної освіти.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).