Еволюція та сучасний стан використання інформаційних технологій у вищій освіті країн США, Японії та Європи

Автор(и)

  • Н. Т. Тверезовська
  • С. В. Євстрат’єв

Анотація

Розглянуто історичний розвиток систем освіти в економічних
центрах світу (США, Японія, Європа): визначено національну складову
та етапи розвитку систем освіти під впливом розвитку інформаційних
технологій і становлення інформаційного суспільства, враховуючи на-
ціональні особливості, економічні і політичні напрями розвитку країн.
Піонером хто поставив за мету розвиток інформаційних технологій
були Сполучені Штати Америки, які розпочали процес інформатизації
ще у 50-х роках вбачаючи в ньому економічний ефект від продажу про-
грамних продуктів. Такий підхід потребував спеціалістів нової галузі,
що призвело до глобальних змін і в системі освіти на усіх рівнях. Пере-
буваючи під впливом америки, у післявоєнний період, Японія підхопила
естафету розвитку інформаційних технологій, і зосередила його у
створені високотехнологічних виробництвах, що в свою чергу також
виявилося економічно вигідним. На основі досвіду Америки і Японії, в Єв-
ропейських країнах також відбувався процес становлення інформацій-
ного суспільства. Постійні інтеграційні процеси у Європі привели до по-
яви єдиного ринку висококваліфікованої робочої сили. Висока мобіль-
ність кваліфікованих фахівців у світовому масштабі стає головною
метою вищої освіти, на основі цього для підвищення ефективності ро-
звитку освіти Європи були створені і впроваджені системи контролю
якості реалізації стандартів професійної освіти.

Завантаження