Гуманістична спрямованість при формуванні іншомовної компетен-тності майбутніх біотехнологів
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.03.028Анотація
Стаття присвячена висвітленню проблеми гуманістичної спрямованості при підготовці майбутніх біотехнологів. Визначено іншомовну компетентність майбутніх біотехнологів як необхідну складову їх професійного становлення та розвитку. Розглянуто специфіку та структурні компоненти науково-дослідницької діяльності студентів майбутніх біотехнологів. Обґрунтовано педагогічні умови удосконалення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх біотехнологів як необхідної складової гуманізації навчання.Посилання
Aitov, V. F. (2007). Problemno-proektnyi podkhod k formyrovaniiu ynoiazychnoi professionalnoi kompetentnosti studentov (na primere neiazykovykh fakultetov pedahohycheskykh vuzov): avtoref. dys. ... d-ra ped. nauk [Problem-project approach to the formation of the foreign language professional competence of students (for example, non-language faculties of pedagogical high schools). Nizhehorodski State. Linguistic University named after N.A. Hertsen. Sankt-Peterburh, 18 p. (In Russian).
Zadorozhna, I. P. (2014). Formuvannia u maibutnikh uchyteliv anhlomovnoi kompetentnosti v pysmi [Formation of competence in writing in would-be teachers of English]. Herald of Zhytomyrsky State University named after Ivan Franko. Issue 73. pp. 63-68. (In Ukrainian).
Klochko, V. I., Pradivliannyi, M. H. (2009). Formuvannia profesiino spriamovanoi inshomovnoi kompetentnosti fakhivtsiv tekhnichnykh ta ekonomichnykh spetsialnostei zasobamy suchasnykh informatsiinykh tekhnolohii [Formation of professionally focused foreign language competence of professionals of technical and economic specialties by means of modern information technologies]. Monohraphy. Vinnytsia, VNTU Publ., 196 p. (In Ukrainian).
Pliushch, V. M. (2018). Me-takognity'vny'j pidxid do organizaciyi samostijnoyi roboty' studentiv [Meta-cognitive Approach To Organization Of Students' Independent Work]. Nau-kovyj visnyk Sxidnoyevropejskogo nacional'nogo universytetu imeni Lesi Ukrayinky. Seriya «Pedagogichni nauky». Issue. 2 (372). - Luczk: Mile-nium. - pp. 131 - 135. (In Ukrainian).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).