Стимулювання та педагогічна підтримка студентів аграрних ВНЗ у процесі формування вмінь та навичок культури професійного спілкування
Анотація
У статті розглядаються засоби і методи стимулювання та пе-
дагогічної підтримки студентів у процесі формування вмінь та навичок
культури професійного спілкування. Вказано, що педагогічна підтримка це цілеспрямована діяльність викладачів, спрямована на забезпечення
сприятливих умов для формування стійкої мотивації і інтересу до роз-
витку вмінь та навичок культури професійного спілкування, реалізацію
комунікативного потенціалу студентів. Зроблено висновок, що стиму-
лювання майбутніх аграріїв до формування культури професійного спілкування має спиратися на пробудження в них бажання до власного самовдосконалення.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).