Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології»)

Автор(и)

  • А. В. Нєлєпова

Анотація

У статті висвітлено досвід по організації науково-дослідної робо-
ти студентів агрономічного факультету під час вивчення дисципліни
«Інформаційні технології». Досвід заснований на інтеграції навчального
і науково-дослідного процесів. Наведено методичні рекомендації викла-
дачам щодо організації лабораторних робіт з дисципліни в контексті
організації науково-дослідної роботи. Висвітлено зміст типової програ-
ми навчальної дисципліни «Інформаційні технології» спеціальності
6.090101 «Агрономія». Доведено, що рекомендовані методичні прийоми
є основою щодо формування науково-дослідної компетентності, поле-
гшення процесу професійної та соціальної адаптації. Ефективність ор-
ганізації науково-дослідної роботи студентів на ранньому етапі нав-
чання підтверджується високим рівнем їх готовності до участі в науко-
вих заходах, отримання високих результатів і реалізації своїх інтелек-
туальних здібностей.

Завантаження