Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів у віщих аграрних навчальних закладах
Анотація
В статті розглядаються результати педагогічного експериме-
нту з формування крос-культурної компетентності майбутніх економі-
стів-аграріїв. Порівняльний аналіз контрольної та експериментальної
груп доводить ефективність запропонованої педагогічної технології з
формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-
аграріїв. Доведено суттєвий вплив формувального експерименту на
формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-
аграріїв, адже дані експериментальної групи після експерименту значно
відрізняються від даних контрольної групи та від даних першого зрізу
діагностики.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).