Методи навчання дисциплін безпека життєдіяльності
Анотація
Посилення уваги до навчальної дисципліни «Безпека життєдіяль-
ності зумовлена усвідомленням того, що кожна людина не тільки бажає
і має право жити у здоровому та безпечному суспільстві, а й повинна
цього навчитися. В статті розглядаються теоретико-методичні ас-
пекти створення системи навчання дисципліни «Безпека життєдіяль-
ності» студентів у процесі підготовки до професійної діяльності. Осо-
блива увага приділяється методам навчання, що є системою упорядко-
ваних способів і прийомів навчання, спрямованих на засвоєння студен-
тами програмного змісту освіти, які ґрунтуються на репродуктивній і
творчій активності та являються засобом реалізації потенціалу сту-
дента у досягненні мети навчання.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).