Методи навчання дисциплін безпека життєдіяльності

Автор(и)

  • О. В. Городинець
  • І. В. Вінник
  • Н. С. Журавська

Анотація

Посилення уваги до навчальної дисципліни «Безпека життєдіяль-
ності зумовлена усвідомленням того, що кожна людина не тільки бажає
і має право жити у здоровому та безпечному суспільстві, а й повинна
цього навчитися. В статті розглядаються теоретико-методичні ас-
пекти створення системи навчання дисципліни «Безпека життєдіяль-
ності» студентів у процесі підготовки до професійної діяльності. Осо-
блива увага приділяється методам навчання, що є системою упорядко-
ваних способів і прийомів навчання, спрямованих на засвоєння студен-
тами програмного змісту освіти, які ґрунтуються на репродуктивній і
творчій активності та являються засобом реалізації потенціалу сту-
дента у досягненні мети навчання.

Завантаження