Формування професійної компетентності студентів аграрних внз
Анотація
Розглянуто питання змісту професійної компетентності,
проаналізовано такі поняття, як «компетентність» та
«компетенція». В результаті проведеного аналізу було зроблено
висновок, що компетенція є похідним поняттям від компетентності і
означає сферу діяльності, в якій людина застосовує свої знання.
Встановлено, що формування майбутнього спеціаліста
агропромислового комплексу безпосередньо залежить від розвитку
значущих особистісних якостей, оволодіння науковими фаховими
знаннями, уміннями та навичками необхідними для виконання
професійних обов’язків. У зв’язку з цим особливого значення набуває
орієнтація навчально-виховного процесу аграрного ВНЗ на гуманістичні
засади, оскільки позбавлена гуманістичних орієнтирів професійна
діяльність аграрника може стати для суспільства катастрофою.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).