Педагогічні умов формування математичної компетентності майбутніх фахівців агропромислового комплексу

Автор(и)

  • Е. І. Дібрівна

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови формування матема-
тичної компетентності майбутніх фахівців агропромислового
комплексу. Визначено чотири педагогічні умови, а саме: забезпечення
професійно-прикладної спрямованості математичної освіти, реалізація
інформаційно-методичного забезпечення усіх рівнів та форм мате-
матичної освіти, інтеграція математичних та загальноінженерних
дисциплін, створення викладачем позитивного емоційного фону на
основі навчальних ситуацій. Запропоновано шляхи реалізації визначених
педагогічних умов формування математичної компетентності
майбутніх фахівців-аграрників.

Завантаження