Акмеологічні аспекти підготовки майбутніх учителів німецької мови
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog13(4).2022.8-13Анотація
Стаття присвячена розгляду акмеологічних аспектів підготовки майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано сутність акмеологічного підходу, який полягає у сприянні особистості досягнути вищого рівня власних здатностей, у окремих акмеологічних принципах, які можуть бути запроваджені у процес професійної підготовки вчителів німецької мови. До них віднесено такі: принцип гуманізму, принцип професійного розвитку, принцип особистісного розвитку, принцип активності, принцип зв’язку особистісного і культурного розвитку, принцип прагматичності. Встановлено, що врахування акмеологічних аспектів у підготовці майбутніх учителів німецької мови може стати дієвим засобом підвищення їхньої мотивації до набуття професійно значущих умінь і здатностей, а також реалізації набутих знань та умінь у подальшій професійній діяльності.
Посилання
Bezliudna, V. (2017). Metodolohichni osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [Methodological foundations of professional training of future teachers of foreign languages]. Vyp. 48. P. 51–55. [in Ukraine]
Bulharu, N. (2019). Tekhnolohiia vykladannia nimetskoi movy v umovakh vykorystannia riznykh modelei dystantsiinoho navchannia [Methodological foundations of professional training of future teachers of foreign languages]. Naukovyi visnyk MNU imeni V.O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky, 4 (67). 41–46. [in Ukraine]
Dzevytska, L. S. (2016) Osnovni napriamy ta osoblyvosti profesiinoi pidhotovky vchyteliv nimetskoi movy v Ukraini. Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly [Main directions and features of professional training of German language teachers in Ukraine]. Vyp. 48. P. 58-63.
Ihnatova, O., Zhovnych, O. (2021) Vykorystannia praktyko-doslidnytskoho proiektu u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh vchyteliv nimetskoi movy zasobom samorefleksii [Use of a practical-research project in the professional training of future teachers of the German language as a means of self-reflection.]. Molod i rynok/№5-6 (191-192). P. 114-119.
Palytsia, H.S. (2021) Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv nimetskoi movy zasobamy suchasnykh internet-resursiv [Professional training of future teachers of the German language using modern Internet resources.]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy. Vypusk 79 tom 2’2021. P. 35-38.
Rakovska M. (2019) Tsinnisni oriientatsii osobystosti maibutnoho vchytelia inozemnoi movy v systemi osvitnoho protsesu [Value orientations of the personality of the future teacher of a foreign language in the system of the educational process]. Naukovyi visnyk MNU imeni V.O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky. № 4 (67). P. 159–164.
Ramkova prohrama z nimetskoi movy profesiinoho spilkuvannia dlia vyshchykh navchalnykh zakladiv Ukrainy [Framework program on the German language of professional communication for higher educational institutions of Ukraine]. Kyiv: Lenvit, 2014.136 s.
Smolinska O., Dzyubynska Kh. (2020) Professional self-development of a teacher of a higher education institution: interdisciplinary aspect [Professional self-development of a teacher of a higher education institution: interdisciplinary aspect]. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Vol. 7, No. 1. P. 41-47.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).