Акмеологічні аспекти підготовки майбутніх учителів німецької мови

Автор(и)

  • S. M. Amelina Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog13(4).2022.8-13

Анотація

Стаття присвячена розгляду акмеологічних аспектів підготовки майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано сутність акмеологічного підходу, який полягає у  сприянні особистості досягнути вищого рівня власних здатностей, у окремих акмеологічних принципах, які можуть бути запроваджені у процес професійної підготовки вчителів німецької мови. До них віднесено такі: принцип гуманізму, принцип професійного розвитку, принцип особистісного розвитку, принцип активності, принцип зв’язку особистісного і культурного розвитку, принцип прагматичності. Встановлено, що врахування акмеологічних аспектів у підготовці майбутніх учителів німецької мови може стати дієвим засобом підвищення їхньої мотивації до набуття професійно значущих умінь і здатностей, а також реалізації набутих знань та умінь у подальшій професійній діяльності.

Посилання

Bezliudna, V. (2017). Metodolohichni osnovy profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [Methodological foundations of professional training of future teachers of foreign languages]. Vyp. 48. P. 51–55. [in Ukraine]

Bulharu, N. (2019). Tekhnolohiia vykladannia nimetskoi movy v umovakh vykorystannia riznykh modelei dystantsiinoho navchannia [Methodological foundations of professional training of future teachers of foreign languages]. Naukovyi visnyk MNU imeni V.O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky, 4 (67). 41–46. [in Ukraine]

Dzevytska, L. S. (2016) Osnovni napriamy ta osoblyvosti profesiinoi pidhotovky vchyteliv nimetskoi movy v Ukraini. Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly [Main directions and features of professional training of German language teachers in Ukraine]. Vyp. 48. P. 58-63.

Ihnatova, O., Zhovnych, O. (2021) Vykorystannia praktyko-doslidnytskoho proiektu u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh vchyteliv nimetskoi movy zasobom samorefleksii [Use of a practical-research project in the professional training of future teachers of the German language as a means of self-reflection.]. Molod i rynok/№5-6 (191-192). P. 114-119.

Palytsia, H.S. (2021) Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv nimetskoi movy zasobamy suchasnykh internet-resursiv [Professional training of future teachers of the German language using modern Internet resources.]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy. Vypusk 79 tom 2’2021. P. 35-38.

Rakovska M. (2019) Tsinnisni oriientatsii osobystosti maibutnoho vchytelia inozemnoi movy v systemi osvitnoho protsesu [Value orientations of the personality of the future teacher of a foreign language in the system of the educational process]. Naukovyi visnyk MNU imeni V.O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky. № 4 (67). P. 159–164.

Ramkova prohrama z nimetskoi movy profesiinoho spilkuvannia dlia vyshchykh navchalnykh zakladiv Ukrainy [Framework program on the German language of professional communication for higher educational institutions of Ukraine]. Kyiv: Lenvit, 2014.136 s.

Smolinska O., Dzyubynska Kh. (2020) Professional self-development of a teacher of a higher education institution: interdisciplinary aspect [Professional self-development of a teacher of a higher education institution: interdisciplinary aspect]. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Vol. 7, No. 1. P. 41-47.

Завантаження

Опубліковано

2022-12-14

Номер

Розділ

Статті