Рівні сформованості санітарно-гігієнічної культур студентів агроекологічних коледжів
Анотація
У статті висвітлено проблему розробки методичного інструментарію для оцінювання аналіз санітарно-гігієнічної культури студентів агроекологічних коледжів. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості аналіз санітарно-гігієнічної культури студентів агроекологічних коледжів варто проводити за допомогою критеріїв, як кількісної величини, що визначає якісні характеристики процесу формування досліджуваної компетентності. Розглянуто основні принципи та вимоги до використання критеріїв. Охарактеризовано відповідні критерії та рівні сформованості санітарно-гігієнічної культури студентівПосилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел]. – К., Ірпінь : Перун, 2003. – 1440 с.
Білецька Г. А. / Критерії, показники й рівні сформованості природничо- наукової ком-петентності майбутніх екологів / Г.А. Білецька // Освіта та педагогічна наука. – 2014. – Вип. 2 (163). – С.19–24.
Даниленко Г. М. Медико-соціальні аспекти самооцінки власного здоров’я школярами / Даниленко Г. М. // Гігієна населених місць. – 2004. – Вип. 43. – С. 430–434.
Диагностика здоровья. Психологический практикум / [Волкова А. Н., Дудченко З. Ф., Никифоров Г. С. и др.]; под ред. Г. С. Никифорова. – СПб. : Речь, 2007. – 950 с.
Дияк В. В. Визначення основних критеріїв та показників оптимізації викладання соціа-льно-економічних дисциплін у вищому військовому навчальному закладі [Електронний ре-сурс] / Режим доступу до статті : http://librar.org.ua/ sections_load.phpsmilitary_science.
Єжова О. О. Визначення рівня сформованості ціннісного ставлення до здоров’я в учнівської молоді / О. О. Єжова // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сум ДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 155–164.
Вікторова Л. В. Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності / Л. В. Вікторова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 35-43. - Режим доступу: file:///C:/Users/Lesya/Downloads/Nzped_2013_113_6%20(1).pdf
Всесвітня організація здоров’я [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.who.int/ru/
Viktorova L. Organizational and methodical aspects of teaching foreign students / L. Viktorova // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 7. - С. 22-27. - Режим доступу: file:///C:/Users/Lesya/Downloads/74629-156777-1-PB.pdf
Наконечна О.В. Деякі питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до фор-мування здорового способу життя / О.В. Наконечна // Молодий вчений. – 2016. – №8. – С. 350-353. - Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/8/82.pdf
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).