Провідні детермінанти кар’єрних орієнтацій студентів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня нубіп україни: аналіз результатів дослідження

Автор(и)

  • L.A. Afanasenko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.03.058

Анотація

В статті кар'єра інтерпретується як динамічний процес і результат активності суб'єкта до розкриття власного кар'єрного потенціалу. Психологічними компонентами кар'єрних орієнтацій виступають соціально обумовлені стимули особиcтості до професійної діяльності, професійна спрямованість, способи побудови кар’єрної траєкторії, система мотивів, ступінь актуалізації здібностей фахівця-аграрія. Наведено результати дослідження та здійснено порівняльну характеристику провідних кар'єрних орієнтацій студентів останнього курсу навчання першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського) рівня НУБіП України, визначено зв’язки між типами кар’єрних орієнтацій за шкалами опитувальника та деякими особистісними характеристиками студентів-аграріїв.

Посилання

Afanasenko, L. A. (2012) Problema aktyvizaciyi profesijnoyi samoidentyfikaciyi studentiv agrarnogo profilyu v umovax profesijnoyi pidgotovky [Problem enhance the professional identity of students of agrarian profile in terms of training]. Pedagogika ta psykhologiya, 4 (77), 30-35 (ukr).

Larysa A. Afanasenko (2017) Professional self-identification issue in modern psychology. Problemi suchasnoуi psihologіуі, 37, 32-41 (ukr).

Bolshakova, A. M. (2010) Opytuvalnyk osobystisnoi realizovanosti. Problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity, 28. 1, 14-24 (ukr).

Borvskij, A. B. (1993) Sistema metodov professional'noj orientacii. Kn.2. Metodiki proforientacionnoj raboty (prilozhenija). K.: MZUUP (ukr).

Zhdanovich, A. A. (2007) Readaptatsiya oprosnika «Karernyie orientatsii» E. G. Sheyna i ego standartizatsiya na studencheskoy vyiborke. Psihol. Zhurn., 4, 4-22 (rus).

Завантаження

Опубліковано

2019-12-01

Номер

Розділ

Статті