Навчання граматики іноземної мови на комунікативній основі
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.04.025Анотація
У статті охарактеризовано методи, прийоми презентації граматичного матеріалу іноземних мов на прикладі англійської, німецької та української як іноземної. Доведено, що комунікативний підхід до навчання граматики іноземної мови є найефективнішим, оскільки він спонукає студентів використовувати іноземну мову на початкових етапах її вивчення. Особливу увагу у процесі навчання граматики зосереджено на індуктивному методі, де роль викладача визначається як фасилітатора, спостерігача та організатора навчальної діяльність студентів. Встановлено, що виробленню стійких граматичних навичок з іноземної мови у студентів сприяють комунікативні вправи та завдання, які спрямовані на засвоєння форм слова його значення та слововживання. Крім того, зміст навчальних вправ та завдань повинен відображати реальні життєві ситуації, передбачати елементи заохочення до активної участі у навчально-виховному процесі. Наведені приклади ілюструють втілення основних ідей комунікативного підходу до навчання граматики іноземних мов. Результати вивчення студентами граматики іноземних мов на засадах комунікативного підходу сприяють швидкому оволодінню навчальним матеріалом та стійкості засвоєних граматичних знань, вмінь та навичок.
Посилання
Beare, K. Grammar Chants to Learn English. Thought Co. December 30, 2014. Available at: https://www.thoughtco.com/grammar-chants-to-learn-english-1211063
De Carrico, J. D. Larsen-Freeman (2002) Grammar. In: Schmitt N. (ed.) An Introduction to Applied Lin-guistics. London: Arnold, 19-34.
Larsen-Freeman, D. (2003) Teaching Language: From Grammar to Grammaring. Heinle, 160.
Thornbury, S. R is for Repetition. An A-Z of ELT. December 5, 2010. Available at: https://scottthornbury.wordpress.com/2010/12/05/r-is-for-repetition.
Thornbury, S. (1999) How to Teach Grammar. Pearson, 189.
World Learning. (2018). Teaching Grammar Communicatively. Available at : https://www.aeeteacher.org/node/135
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).