Навчальні стратегії у викладанні англійської мови студентам перших курсів
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.04.062Анотація
Ефективне викладання/вивчення англійської як іноземної мови завжди було одним з найважливіших напрямків для дослідників, педагогів-практиків. Навчальні стратегії при вивченні мови є гарними показниками того, як студенти підходять до завдань або проблем, що виникають під час процесу вивчення мови. Ця стаття є внеском щодо дискусії про те, як використання навчальних стратегій може вплинути на процес вивчення мови. Отримані дані показали, що студенти НУБІП використовують низку стратегій, що мають стосунок до їх вивчення англійської мови, проте було б бажаним більш широке і частіше використання ними різних стратегій задля досягнення більшої ефективності
Посилання
Chamot, A.U. (2004). Issues in Language Learning Strategy Research and Teaching. Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 1(1), pp. 14-26.
Griffiths, C. (2004). Language learning strategies: Theory and research. School of Foundations Studies AIS St Helens, Auckland, New Zealand.
Nisbet, D., Tindall, E. and Arroyo, A. (2005). Language Learning Strategies and English Proficiency of Chinese University Students. Foreign Language Annals, Spring 2005, 38, 1.
O’Malley, J. Michael, Chamot, Anna U., Stewner-Manzanares, Gloria, Russo, Rocco P., and L. Kupper. (1985). Learning Strategy Applications with Students of English as a Second Language. TESOL Quarterly ,19, pp. 557-584.
Oxford, R.L. (2003). Language learning styles and strategies: An overview. Learning Styles & Strategies, Oxford, GALA, 1-25.
Oxford, R. (1990). Language learning strategies: What every teacher should know. New York: Newbury House.
ShiraniBidabadi. F., Yamat, H. (2011).The Relationship between Listening Strategies Used by Iranian EFL Freshman University Students and Their Listening Proficiency Levels. English Language Teaching, 4(1), pp. 26-32.
Stern, H.H. Issues and Op-tions in Language Teaching. Oxford: OUP, 1992.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).