Психологічні аспекти вивчення іноземної мови у ранньому віці
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.04.079Анотація
У статті досліджуються психологічні аспекти вивчення іноземної мови у ранньому віці. Визначаються особливості розвитку когнітивних процесів учнів дошкільного та молодшого шкільного віку. Підкреслюється роль учителів та батьків у формуванні сприятливих для розвитку особистості умов.
Посилання
Cenoz, J. (2003). The influ-ence of age on the acquisition of Eng-lish: general proficiency, attitudes and code mixing. Age and the acquisition of English as a foreign language. Toronto: Multilingual matters. 77-93.
Dunn, O. (2011). How young children learn English as another language. Retrieved from: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/helping-your-child/how-young-children-learn-english-another-language
Garcia, E. E., Scribner, K. P. (2009). Latino pre-K-3 education: a criti-cal foundation. Handbook of U.S. Latino Psychology: Developmental and Com-munity-Based Perspectives. Los Angeles: SAGE. 267-290.
Kaminska, O. V. (2017). Psykhologichni aspekty vyvchennia ino-zemnoi movy v pershomu klasi [Psycho-logical aspects of learning a foreign lan-guage in the first grade]. Scientific herald of Kherson state university. 5 (2). 2017.
Marinova-Todd, S. H. (2003). Know your grammar: what the knowledge of syntax and morphology in L2 reveals about the critical period for second / foreign language acquisition. Age and the acquisition of English as a foreign language. Toronto: Multilingual matters. 59-76.
Moyer, A. (2004). Age, ac-cent, and experience in second lan-guage acquisition: an integrated ap-proach to critical period inquiry. Toronto: Multilingual matters. 179.
Nikolov, M. (2009). The age factor and early language learning. Ber-lin: Walter de Gruyter. 424.
Shipton, I., Mackenzie, A. S., Shipton, J. The child as a learner. Part 1. Retrieved from: https://www.teachingenglish.org.uk/article/child-a-learner-1
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).