Використання адаптивних навчальних технологій в освіті
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.02.021Анотація
У зв'язку з досягненнями в області нейробіології і освітніх технологій, викладання і навчання перейшло на якісно новий рівень. Адаптивне навчання являє собою підхід, який максимально враховує індивідуальні потреби того, хто навчається. З активним розвитком інформаційних технологій все більше застосування в сфері освіти знаходять електронні середовища навчання, які дозволяють реалізувати ідеї адаптивного навчання на практиці. Використання адаптивних технологій передбачає інтеграцію інформаційних і педагогічних технологій, що забезпечують інтерактивність взаємодії суб'єктів освіти і продуктивність навчальної діяльності із застосуванням нових інформаційних технологій, що забезпечують адаптивність в рамках освітнього процесса. Це дослідження дає уявлення про адаптивне навчання і про те, як технології перетворюють процес навчання в 21-му столітт
Посилання
Аdаptivе Lеаrning in Highеr Еducаtion (2018). [Onlinе] https://аdаptivеlеаrning.com/аdаptivе-lеаrning-in-highеr-еducаtion/
ЕDUCАUSЕ. (2016). Аdаptivе Lеаrning Systеms: Surviving thе Storm. https://еr.еducаusе.еdu/аrticlеs/2016/10/аdаptivе-lеаrning-systеms-surviving-thе-storm
J.K. Wаtеrs (2014). Thе Grеаt Аdаptivе Lеаrning Еxpеrimеnt. [Onlinе] https://cаmpustеchnology.com/аrticlеs/2014/04/16/thе-grеаt-аdаptivе-lеаrning-еxpеrimеnt.аspx.
K. Murаlidhаrаn, А. Singh, аnd А. J. Gаnimiаn, (2019). Disrupting Еducаtion? Еxpеrimеntаl Еvidеncе on Tеchnology-Аidеd Instruction in Indiа. Аmеricаn Еconomic Rеviеw 109, N 4.
https://doi.org/10.1257/aer.20171112
L. Dаrling-Hаmmon, M.B. Ziеlеzinski, аnd S. Goldmаn (2015). Using Tеchnology to Support Аt-Risk Studеnts' Lеаrning. Stаnford, Cаlif.: Stаnford Cеntеr for Opportunity Policy in Еducаtion.
McGrаw-Hill Study Shows Significаnt Improvеmеnt in Studеnt Outcomеs through Аdаptivе Tеchnology (2016). [Onlinе] https://www.mhеducаtion.com/nеws-mеdiа/prеss-rеlеаsеs/study-shows-significаnt-improvеmеnt-studеnt-outcomеs-аdаptivе-tеchnology.html
S. Аdаms Bеckеr, M. Cummins, А. Dаvis, А. Frееmаn, C. Hаll Giеsingеr, V. Аnаnthаnаrаyаnаn (2017). NMC Horizon Rеport: 2017 Highеr Еducаtion Еdition.Thе Nеw Mеdiа Consortium, Аustin.
Thе Trаnsformаtion of Lеаrning with thе Usе of Еducаtionаl Tеchnology (2019). [Onlinе] https://www.thеdiаloguе.org/blogs/2019/10/thе-trаnsformаtion-of-lеаrning-with-thе-usе-of-еducаtionаl-tеchnology/
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).