Результати навчання студентів-ветеринарів по закінченню курсу латинської мови

Автор(и)

  • O. Yu. Balalaieva Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.03.008

Анотація

У статті розглянуто результати навчання, що їх повинні досягти студенти спеціальності «Ветеринарна медицина» по закінченню курсу латинської мови. Це питання є актуальним для вітчизняної системи освіти в зв’язку з необхідністю перегляду застарілих позицій у навчальних програмах і модифікації результатів у гармонії з європейськими стандартами. Зокрема, це дослідження базується на підході, представленому в проєкті Tuning Project (Tuning Educational Structures in Europe), де результати навчання інтерпретують як певні твердження про те, що студент знатиме, розумітиме або буде здатний продемонструвати по завершенню процесу навчання. Метою статті є описати результати навчання студентів-ветеринарів під час вивчення ключових тем курсу латинської мови, покликаного ознайомити студентів з основами латини, допомогти набути практичних умінь і навичок використання фахової термінології у навчальній, науковій та професійній діяльності, навчити латинської термінології, яку застосовують у ветеринарії та інших біологічних науках – ботаніці, зоології та хімії. Отже, головним завданням є формування професійно-термінологічної компетентності. У статті наведено результати за вивченням фонетичних і граматичних тем, а також спеціальних тем, передбачених програмою з навчальної дисципліни.

Посилання

Amelina, S. M., Shynkaruk, V. D. (2014). Rol latynskoi movy u pidhotovtsi maibutnikh filolohiv [Role of Latin in future philologists' training]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Filolohichni nauky. № 206. S. 121-126.

Khomenko, L. O., Balalaieva, O. Yu. (2005). Dosvid rozrobky metodiv dystantsiinoho navchannia inozemnykh mov u NAU [Experience in the methods development of distance learning of foreign languages at NAU], Naukovi dopovidi NAU. no 1. Retrieved from: http://nd.nubip.edu.ua/2005-1/05klomin.pdf

Balalajeva, O. (2013). Major principles of teaching Latin at the Departments of Veterinary Medicine in Ukrainian agrarian universities. Edukacja - Technika - Informatyka. Wybrane problemy edukacji techicznej i zawodowej: Rocznik naukowy. № 4, Сzęść 1. Rzeszów : Wyd. FOSZE. P. 529-534.

Fry, H., Ketteridge, S., Marshall (2000). A Handbook for Teaching and Learningin Higher Education. London: Kogan Page.

Gonzalez, J., Wagenaar, R. (ed.) (2008). Universities contribution to the Bologna Process. Ed. by J. Gonzalez, R. Wagenaar. 2nd edition. Universidad de Deusto.

Kennedy, D., Hyland, A., Ryan, N. (2006). Writing and Using Learning Outcomes: A Practical Guide. Implementing Bologna in your Institution, 1-30. Retrieved from:https://www.fibaa.org/fileadmin/uploads/content_uploads/Writing_and_Using_Learning_Outcomes_02.pdf

Завантаження

Опубліковано

2020-12-15

Номер

Розділ

Статті