Результати навчання студентів-ветеринарів по закінченню курсу латинської мови
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.03.008Анотація
У статті розглянуто результати навчання, що їх повинні досягти студенти спеціальності «Ветеринарна медицина» по закінченню курсу латинської мови. Це питання є актуальним для вітчизняної системи освіти в зв’язку з необхідністю перегляду застарілих позицій у навчальних програмах і модифікації результатів у гармонії з європейськими стандартами. Зокрема, це дослідження базується на підході, представленому в проєкті Tuning Project (Tuning Educational Structures in Europe), де результати навчання інтерпретують як певні твердження про те, що студент знатиме, розумітиме або буде здатний продемонструвати по завершенню процесу навчання. Метою статті є описати результати навчання студентів-ветеринарів під час вивчення ключових тем курсу латинської мови, покликаного ознайомити студентів з основами латини, допомогти набути практичних умінь і навичок використання фахової термінології у навчальній, науковій та професійній діяльності, навчити латинської термінології, яку застосовують у ветеринарії та інших біологічних науках – ботаніці, зоології та хімії. Отже, головним завданням є формування професійно-термінологічної компетентності. У статті наведено результати за вивченням фонетичних і граматичних тем, а також спеціальних тем, передбачених програмою з навчальної дисципліни.
Посилання
Amelina, S. M., Shynkaruk, V. D. (2014). Rol latynskoi movy u pidhotovtsi maibutnikh filolohiv [Role of Latin in future philologists' training]. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Filolohichni nauky. № 206. S. 121-126.
Khomenko, L. O., Balalaieva, O. Yu. (2005). Dosvid rozrobky metodiv dystantsiinoho navchannia inozemnykh mov u NAU [Experience in the methods development of distance learning of foreign languages at NAU], Naukovi dopovidi NAU. no 1. Retrieved from: http://nd.nubip.edu.ua/2005-1/05klomin.pdf
Balalajeva, O. (2013). Major principles of teaching Latin at the Departments of Veterinary Medicine in Ukrainian agrarian universities. Edukacja - Technika - Informatyka. Wybrane problemy edukacji techicznej i zawodowej: Rocznik naukowy. № 4, Сzęść 1. Rzeszów : Wyd. FOSZE. P. 529-534.
Fry, H., Ketteridge, S., Marshall (2000). A Handbook for Teaching and Learningin Higher Education. London: Kogan Page.
Gonzalez, J., Wagenaar, R. (ed.) (2008). Universities contribution to the Bologna Process. Ed. by J. Gonzalez, R. Wagenaar. 2nd edition. Universidad de Deusto.
Kennedy, D., Hyland, A., Ryan, N. (2006). Writing and Using Learning Outcomes: A Practical Guide. Implementing Bologna in your Institution, 1-30. Retrieved from:https://www.fibaa.org/fileadmin/uploads/content_uploads/Writing_and_Using_Learning_Outcomes_02.pdf
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).