Віртуальне спілкування та емоції в соціальних мережах
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.03.134Анотація
Автором здійснено теоретичний аналіз впливу спілкування та прояву емоцій в соціальних мережах на особистість. Розглянуто умови виникнення, поширення і використання соціальних мереж у формуванні нового соціального середовища здійснення соціальних зв’язків. Аналізуються властивості соціальних мереж та їх вплив на сучасне суспільство. В останні десятиліття увагу до емоцій знову зросла серед вчених з різних дисциплін: психології, психіатрії, нейробіології, когнітивних наук, інформатики, соціології, економіки та багатьох інших. Зазначається, що соціальні мережі допомогли нам стати ближчими до своїх друзів, навіть на далекій відстані. Актуальність теми зумовлена нагальною потребою дослідження особливостей соціальних мереж як типу соціальних структур, що утворилися в результаті розвитку електронних соціальних комунікацій.Посилання
Grabar N. G. Bibliotechne spilkuvannya yak ob’yekt doslidzhennya i praktika zdijsnennya / N. G. Grabar // Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informologiya. — 2011. — №4. — S. 36–40
Grabar N. G. Filosofiya lyudskogo spilkuvannya: teoretichno-praktichni zasadi [Elektronnij resurs] / N. G. Grabar // Visnik Harkivskoyi derzhavnoyi akademiyi kulturi. - 2013. - Vip. 39. - S. 123-130. - Rezhim dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_17
«Gazeta i telefon v odnom flakone»: kak socseti vliyayut na povedenie lyudej. Rezhim dostupu(26.11.2020): https://theoryandpractice.ru/posts/17451-gazeta-i-telefon-v-odnom-flakone-kak-sotsseti-vliyayut-na-povedenie-lyudey
Kastels M. Galaktika Internet: Razmyshleniya ob Internete, biznese i obshestve /M. Kastels ; [per. s angl. A. Matveeva; pod red. V. Haritonova]. — Ekaterinburg : U-Faktoriya (pri uchastii izd-va Gumanitarnogo un-ta), 2004. — 328 s.
Chun Wei Choo (2016). The Inquiring Organization: How Organizations Acquire Knowledge and Seek Information Internet Epistemology.
Shengmin Jin, Reza Zafarani. Emotions in Social Networks: Distributions, Patterns, and Models Shengmin Jin 2017 Conference: Proceedings of the 2017 ACM on Conference on Information and Knowledge Management. Singapore
Emotions in social media. Blog. 2017. URL: https://kontra.agency/emotions-social-media/ (Дата звернення 27.11.2020)
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).