Віртуальне спілкування та емоції в соціальних мережах

Автор(и)

  • О. Т. Tymoshenko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • І. М. Savytska Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.03.134

Анотація

Автором здійснено теоретичний аналіз впливу спілкування  та прояву емоцій в соціальних мережах на особистість. Розглянуто умови виникнення, поширення і використання соціальних мереж у формуванні нового соціального середовища здійснення соціальних зв’язків. Аналізуються властивості соціальних мереж та їх вплив на сучасне суспільство. В останні десятиліття увагу до емоцій знову зросла серед вчених з різних дисциплін: психології, психіатрії, нейробіології, когнітивних наук, інформатики, соціології, економіки та багатьох інших. Зазначається, що соціальні мережі допомогли нам стати ближчими до своїх друзів, навіть на далекій відстані. Актуальність теми зумовлена нагальною потребою дослідження особливостей соціальних мереж як типу соціальних структур, що утворилися в результаті розвитку електронних соціальних комунікацій.

Посилання

Grabar N. G. Bibliotechne spilkuvannya yak ob’yekt doslidzhennya i praktika zdijsnennya / N. G. Grabar // Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informologiya. — 2011. — №4. — S. 36–40

Grabar N. G. Filosofiya lyudskogo spilkuvannya: teoretichno-praktichni zasadi [Elektronnij resurs] / N. G. Grabar // Visnik Harkivskoyi derzhavnoyi akademiyi kulturi. - 2013. - Vip. 39. - S. 123-130. - Rezhim dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_17

«Gazeta i telefon v odnom flakone»: kak socseti vliyayut na povedenie lyudej. Rezhim dostupu(26.11.2020): https://theoryandpractice.ru/posts/17451-gazeta-i-telefon-v-odnom-flakone-kak-sotsseti-vliyayut-na-povedenie-lyudey

Kastels M. Galaktika Internet: Razmyshleniya ob Internete, biznese i obshestve /M. Kastels ; [per. s angl. A. Matveeva; pod red. V. Haritonova]. — Ekaterinburg : U-Faktoriya (pri uchastii izd-va Gumanitarnogo un-ta), 2004. — 328 s.

Chun Wei Choo (2016). The Inquiring Organization: How Organizations Acquire Knowledge and Seek Information Internet Epistemology.

Shengmin Jin, Reza Zafarani. Emotions in Social Networks: Distributions, Patterns, and Models Shengmin Jin 2017 Conference: Proceedings of the 2017 ACM on Conference on Information and Knowledge Management. Singapore

Emotions in social media. Blog. 2017. URL: https://kontra.agency/emotions-social-media/ (Дата звернення 27.11.2020)

Завантаження

Опубліковано

2020-12-15

Номер

Розділ

Статті