Методика формування мотивації учіння студентів в аграрних закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.031Анотація
У статті розкрито сутність і структуру поняття «мотивація учіння студентів», визначено педагогічні умови та шляхи підвищення рівня мотивації учіння студентів у аграрному закладі вищої освіти. Представлено модель формування мотивації учіння студентів та показано результати опитування студентів НУБіП України щодо особливостей їх навчальної мотивації. Розглядаються зовнішні та внутрішні причини зниження рівня мотивації, а також надаються методичні рекомендації викладачам щодо підвищення рівня мотивації учіння студентів.
Посилання
Variy M. Y. General psychology. Kyiv: "Center for Educational Literature", 2009.
Fradynska A. P. Motivation as a factor in shaping the professional expectations of future professionals. Psychological perspectives.2011.№8. P. 270-278.
Yaremenko L. Motivation of the educational process as a pedagogical problem. Higher education in Ukraine. 2014. P. 69-74.
Chernyak N. O. Formation of motivation of students to study in higher education. URL: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2618 (accessed 11 October 2020).
Trygub I. P. Motivation of students as one of the main factors of successful professional training. Scientific notes of the National University "Ostroh Academy". Series: Philological. 2014. №48. P. 315-318.
Vasyuk O. V., Vyhovska S. V., Vyhovsky A. Y. Motivation of students' educational activity: monograph. National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. Kyiv: CP "Comprint, 2018. 188 p.
Sopivnyk R. Motyvatsiia navchannia studentiv spetsialnosti "Profesiina osvita" Humanitarni studii: pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 2019. Vyp. 10(4). S. 93-99
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).