Порівняльна оцінка різних форм дистанційного навчання

Автор(и)

  • L. Е. Piskunova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • S. G. Каchmarchyk Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.01.035

Анотація

У статті наголошено на необхідності використання технології дистанційного навчання на прикладі двох навчальних дисциплінах, а саме: «Іноземна мова (англійська)» та «Безпека праці та життєдіяльності» для студентів різних факультетів Національного університету біоресурсів і природокористування України; обґрунтовано визначення дистанційної форми навчання як додаткового самостійного навчання студентів та повного дистанціювання під час вимушеного карантину; представлено результати навчання та моніторингу якості знань студентів різних факультетів; доведено ефективність застосування курсів електронного навчання на платформі MOODLE 3 в НУБіП України; виявлено проблеми, з якими стикаються викладачі під час дистанційної роботи. У дослідженні зазначено, що електронні курси є основним ефективним засобом впровадження дист анційного навчання у процес вивчення даних дисциплін. Результати експерименту в НУБіП України засвідчили, що використання курсів на платформі MOODLE 3 значно покращує володіння навчальними дисциплінами та задовольняє основні вимоги до навчального процесу, які мають позитивний ефект як для викладачів, так і для студентів.

Посилання

Demyda, B., Sahaidak, S., Kopyl, I. Systemy dystanciinoho navchannia: ohliad, analiz, vybir. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/10662/1/14.pdf.

Nikolaienko, S., Hlazunova, O., Mokriiev, M. especially for Agroportal.ua: Karanryn navchannu ne pereshkoda - z dosvidu dystanciinoho navchannia v NUBiP Ukraiiny. URL: https://nubip.edu.ua/node/75078.

Stepanenko, S. (2007). Pro transformacii systemy zaochnoi osvity v umovah intehracii v Evropeiskyi osvitnii prostir [On transformation of correspondent forms of studying in condition of integration to European educational environment]. Vyshcha shkola. pp. 31-37.

Trindade, A. (2000). Informacionnye i kommunikacionnye tehnolohii i razvitie chelovecheskih resursov [Information and communication technologies and the development of human resources]. Distancionnoe obrazovanie [Distance education], pp. 5-9.

Hasson, V. (2004). Kryterii iakosti dystanciinoi osvity [Distance education quality criteria]. Vyshcha shkola [Higher Education], pp. 92-99.

http://edu.minfin.gov.ua/LearningProcess/RemoteEducation/Pages/ Problems-vprovadzhennia-dystanciinoi-osvity-v-Ukraiini.aspx [Problems-of implementation-of distance-learning-in-Ukraine.aspx].

Завантаження

Опубліковано

2021-06-10

Номер

Розділ

Статті