Порівняльна оцінка різних форм дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.01.035Анотація
У статті наголошено на необхідності використання технології дистанційного навчання на прикладі двох навчальних дисциплінах, а саме: «Іноземна мова (англійська)» та «Безпека праці та життєдіяльності» для студентів різних факультетів Національного університету біоресурсів і природокористування України; обґрунтовано визначення дистанційної форми навчання як додаткового самостійного навчання студентів та повного дистанціювання під час вимушеного карантину; представлено результати навчання та моніторингу якості знань студентів різних факультетів; доведено ефективність застосування курсів електронного навчання на платформі MOODLE 3 в НУБіП України; виявлено проблеми, з якими стикаються викладачі під час дистанційної роботи. У дослідженні зазначено, що електронні курси є основним ефективним засобом впровадження дист анційного навчання у процес вивчення даних дисциплін. Результати експерименту в НУБіП України засвідчили, що використання курсів на платформі MOODLE 3 значно покращує володіння навчальними дисциплінами та задовольняє основні вимоги до навчального процесу, які мають позитивний ефект як для викладачів, так і для студентів.
Посилання
Demyda, B., Sahaidak, S., Kopyl, I. Systemy dystanciinoho navchannia: ohliad, analiz, vybir. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/10662/1/14.pdf.
Nikolaienko, S., Hlazunova, O., Mokriiev, M. especially for Agroportal.ua: Karanryn navchannu ne pereshkoda - z dosvidu dystanciinoho navchannia v NUBiP Ukraiiny. URL: https://nubip.edu.ua/node/75078.
Stepanenko, S. (2007). Pro transformacii systemy zaochnoi osvity v umovah intehracii v Evropeiskyi osvitnii prostir [On transformation of correspondent forms of studying in condition of integration to European educational environment]. Vyshcha shkola. pp. 31-37.
Trindade, A. (2000). Informacionnye i kommunikacionnye tehnolohii i razvitie chelovecheskih resursov [Information and communication technologies and the development of human resources]. Distancionnoe obrazovanie [Distance education], pp. 5-9.
Hasson, V. (2004). Kryterii iakosti dystanciinoi osvity [Distance education quality criteria]. Vyshcha shkola [Higher Education], pp. 92-99.
http://edu.minfin.gov.ua/LearningProcess/RemoteEducation/Pages/ Problems-vprovadzhennia-dystanciinoi-osvity-v-Ukraiini.aspx [Problems-of implementation-of distance-learning-in-Ukraine.aspx].
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).