Навчальний процес і інтелектуальна витривалість студентів
Анотація
В статті подаються результати психолого-педагогічних дослі-
джень на основі яких розкривається залежність якості навчання у ви-
щому навчальному закладі від внутрішнього енергетичного ресурсу
особистості студента. Встановлено тенденцію спрямованості особи-
стісного ставлення до навчальної праці у студентів, що мають надли-
шок внутрішньої енергії та у студентів, які мають малий ресурс цієї
енергії. Виявлені канали та чинники формування у студентів інтелек-
туальної витривалості. Вказані резерви прискорення нейтралізації ас
тенічних мотивів негативної модальності на першому (найскладнішо-
му) етапі формування інтелектуальної витривалості. Встановлено,
що найкращі результати навчальної діяльності студентів досягають
ті викладачі, які запроваджують інноваційні педагогічні технології з
врахуванням чинників формування інтелектуальної витривалості студентів при завантаженні їх самостійною навчальною роботою.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).