Використання соціальних мереж як основи дистанційного курсу навчання
Анотація
У статті наведено результати анкетування студентів щодо ви-
користання Інтернету і соціальних мереж. Проведено аналіз засвоєння
знань при традиційних методах навчання та з використанням соціаль-
них мереж. Наведено результати контрольного тестування в експе-
риментальній і контрольній групах із визначенням середнього значення
коефіцієнта засвоєння знань. Піддано результати статистичній обро-
бці, після чого проведено порівняння величин, яке свідчить про статис-
тичну значущість отриманої різниці у рівні знань в експериментальній і
контрольній групах. Визначено напрями подальшого залучення студен-
тів в інформаційно-комунікаційний простір з метою підвищення ефек-
тивності навчального процесу. Актуальність дослідження зумовлена
доцільністю використання ресурсів Інтернету у створенні інформацій-
но-освітніх середовищ університету, оптимально адаптованих до
освітніх потреб. Визначено актуальні напрямки подальшої роботи що-
до застосування та теоретичного обґрунтування психолого-
педагогічних принципів використання соціальних мереж у закладах
освіти України для підвищення пізнавальної активності студентів.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).