Застосування інформаційних технологій під час вкладання хімічних дисциплін (екологічна безпека)
Анотація
Рассмотрены проблемы и перспективы использования современ-
ных компьютерных технологий в педагогическом процессе при изуче-
нии химических дисциплин высшей школы. Предложено использование
информационных технологий, компьютерных программ при изучении
студентами химических дисциплин («экологическая безопасность»,
«химия окружающей среды», «химия биогенных элементов», «экологи-
ческая безопасность водных экосистем и мониторинг качества воды»,
«Осадки сточных вод их обеззараживание и утилизация»). В учебном
процессе для определения тяжелых металлов в водных екосистемах,
почве, растениях и продуктах питания и других объектах окружающей
среды был использован програмно-компьютерный прибор «M-XAl000-5».
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).