Методика проведення практичних занять з дисциплін "топографічне і землевпорядне креслення"
Анотація
У статті розглядається пізнавальний інтерес студентів до са-
мостійної роботи під час виконання практичних робіт з дисципліни «То-
пографічне і землевпорядне креслення». На основі діяльнісного підходу
обґрунтовано загальні вимоги до практичної підготовки фахівців-
землевпорядників, що конкретизуються такими основними положення-
ми: максимальне наближення практичної підготовки до виробництва;
готовність до постійного поглиблення своїх знань, удосконалення
практичних навичок; швидке адаптування до змін як внутрішнього, так
і зовнішнього середовища у фаховій діяльності; готовність до роботи з
новою технікою, до впровадження прогресивних технологій; готовність
до зміни профілю діяльності, не пов’язаної з отриманою раніше фахо-
вою підготовкою; сформованість потреби до самовдосконалення.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).