Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків
Анотація
В статті розглядається технологія проблемного навчання у
підготовці молодших спеціалістів у аграрних навчальних закладах, при
вивченні спеціальних дисциплін, яка базується на організації навчальної
діяльності зі створенням проблемних ситуацій. Звертається увага на
види проблемного навчання: проблемний виклад навчальної інформації,
створення проблемної ситуації, формування та розв'язання проблеми
самими студентами. Підкреслюється, що технологія проблемного
навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків включає в
себе: бачення проблеми, її формування, пошук, спосіб розв'язання,
осмислення нової інформації, отримання та корекція інформації.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).