Роль соціального інтелекту в менеджменті
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.203-212Анотація
Стаття присвячена дослідженню питання про роль соціального інтелекту в менеджменті як одного із шляхів підвищення ефективності діяльності як окремих працівників, так і організаційної структури в цілому. Встановлено, що рівень соціального інтелекту впливає на побудову більш ефективної системи менеджменту в організації, що сприяє підвищенню результативності її функціонування. Також визначено, що рівень соціального інтелекту впливає на професійну успішність працівників, що в результаті також має позитивний вплив на ефективність діяльності організації.
Посилання
Mateiuk, O. & Sukhodolia, Yu. Sotsialnyi intelekt: psykholohichnyi fenomen ta teoretychna problema. URL: https://doi.org/10.30970/PS.2021.11.15.
Sytnik, S.V. Sotsialnyi intelekt yak rehuliator upravlinskoi vzaiemodii. URL: https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2010/10_2010/58.pdf
Vernon, P.E. (1993) Some characteristics of the good judge of personality. Journal of Social Psychology. № 4. РP. 42–45.
Kharchenko, S.V. (2018). Funktsii sotsialnoho intelektu osobystosti. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia Psykholohichni nauky. №1. РР.217-222.
Beheshtifar, M. & Roasaei, F. (2012) Role of social intelligence in organizational leadership. European Journal of Social Sciences. №28. РР.200-206. URL: https://www.researchgate.net/publication/279897867_Role_of_social_intelligence_in_organizational_leadership
Hsien, H.W. (2008). The Impact of other-customer failure on service satisfaction, International Journal of Service Industry Managemen, vol.19، No.4, PP.521- 536:525.
Zhang, M., Du, P., & Tu, X. (2023). The role of intangible assets in promoting the sustainability of agri-food enterprises : Evidence from China. Economic Analysis and Policy, 77, 928‑939. URL: https://doi.org/10.1016/j.eap.2022.12.028
Benkirane, K., & Benazzi, K. (2023). The role of leader’s social intelligence on firms’ organizational ambidexterity: literature review. International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics, 4(6-1), РР. 613-625. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.10440159
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).