Підготовка майбутніх лікарів ветеринарної медицини до англомовного професійного спілкування засобами ситуаційних завдань
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.144-148Анотація
У статті розглянуті можливості та ефективність використання методу вирішення професійних ситуацій у процесі підготовки майбутніх лікарів ветеринарної медицини до професійної англомовної комунікації. Обґрунтовано доцільність формування фахової комунікації у майбутніх фахівців ветеринарної медицини. З’ясовано суть іншомовної професійної комунікації, яка є невід’ємним складником професійної компетентності сучасного фахівця. Наголошується, що потужний потенціал для розвитку професійної англомовної комунікації має застосування професійних ситуацій – ситуаційних завдань чи проблем, з якими ветеринарний лікар може зіштовхнутися у своїй практиці. Ситуаційні завдання спрямовані на реалізацію таких функцій, як організація пізнавальної та самостійної діяльності, результативна та корекційна функції. Схарактеризовано вимоги до ситуаційної задачі: реальна професійна ситуація; професійний конфлікт, що виникає (спірне питання), напруженість ситуації (можливо, терміновість вирішення), складність і багатозначність проблеми, чіткість опису суб'єктів проблеми або ситуації, багатоваріантність рішень, умови-обмеження. Запропоновано приклади професійних ситуацій, які можуть використовуватись у підготовці до професійної англомовної комунікації майбутніх лікарів ветеринарної медицини на заняттях з англійської мови. З’ясовано, що використання ситуаційних завдань розвиває фахові англомовні комунікативні навички і вміння під професійним кутом зору сприймати вербальну інформацію, самостійно осмислювати, приймати рішення та визначати оптимальні шляхи його реалізації.
Посилання
Burmakina N. S. (2019). Osoblyvosti pidgotovky do profesiinoii anglomovnoi komunikatsii maybutnih likariv veterynarnoi medytsyny u zakladi vyschoi osvity [Peculiari-ties of training future veterinarians for profes-sional communication at the universities]. In-novational pedagogics. Issue 18(1). P. 87-90.
Kontseptualni zasady derzhavnoi polityky schodo rozvytku angliiskoi movy u sferi vischoi osvity: proekt MON Ukrainy [Conceptual framework of State policy for English language development in higher edu-cation sphere]. URL: https://www.businesslaw. org.ua/konceptualni-zasady-derjavnoi-politykyschodo-rozvytky-angliiskoi-movy
Panasenko Ye.O. (2018). Do prob-lemy profesiinoi anglomovnoi komunikatsii publichnykh upravlintsiv v Ukraini [On the issue of professional English communication of public managers in Ukraine]. State and re-gions. Series: Public administration. Issue. 1. P. 205–208.
Matkarimova D. S. (2012). Technol-ogy design case studies in the content of prac-tical training. Journal of Young scientist. 4. 437 p.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).