Актуальні тенденції управління освітою майбутніх спеціалістів у вищих політехнічних коледжах Китаю
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.102-111Анотація
У статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено, схарактеризовано та систематизовано такі актуальні тенденції управління освітою майбутніх спеціалістів у вищих політехнічних коледжах Китаю: розробка та уведення інноваційних моделей управління освітою засобами ІКТ; нормативно-правове забезпечення, імплементація та контроль фінансово-інвестиційного складника управління освітою майбутніх спеціалістів у вищих політехнічних коледжах Китаю як контролю за обліком, збереженням та примноженням фондів; набуття керівниками політехнічних коледжів Китаю навичок стратегічного мислення для впровадження інноваційних, особистісно орієнтованих концепцій управління освітою майбутніх спеціалістів; створення системи стимулювання та підтримки творчо обдарованих викладачів та студентів для підвищення їхньої компетентності та конкурентноспроможності; реалізація ідеї позитивного управління освітою майбутніх спеціалістів у політехнічних коледжах Китаю в умовах нинішньої світової психоемоційної кризи – важлива тенденція та стратегія, яку можуть запозичити для впровадження заклади вищої освіти інших країн; організація чіткого контролю за якістю здійснення викладацької діяльності молодими викладачами; управління функціональністю кампусів; посилення зовнішнього нагляду за політехнічними коледжами, зокрема приділення уваги контролю за управлінням освітою засобами ІКТ. Акцентовано, що такі актуальні тенденції стосуються як зовнішнього, так і внутрішнього, як вертикалі, так і горизонталі управління освітою майбутніх спеціалістів у вищих політехнічних коледжах Китаю. Зазначено, що бракує досліджень порівняльної характеристики управління освітою майбутніх спеціалістів у вищих політехнічних коледжах Китаю та України.
Посилання
Gao Heng. Practical experience of integrating strategic thinking into modern higher education management. Modern Education and Practice. 2022. Vol. 4. No. 3. pp. 1–3. URL: https://www.2winpub.com/static/uploads/journalArticle/xdjyysj0403037.pdf (дата звернення:17.05.2024 р.).
Jiang Ke, Xiao Qian. A preliminary study on strengthening the safety education management of college students. Modern Education Frontier. 2024. Volume 5. No. 1. pp. 93–95. URL: https://journals.viserdata.com/index.php/fme/article/view/12240/12120 (дата звернення:18.05.2024 р.).
Li Meng. Analysis on the current situation and reform path of administrative management in higher vocational colleges in the new era. Modern Education Forum. 2018. Vol. 1. No. 2. pp. 7–8. URL: https://www.researchgate.net/publication/368092159_xinshidaigaozhiyuanxiaoxingzhengguanligongzuodexianzhuanghegaigelujingtanxi (дата звернення:17.05.2024 р.)
Liu Hanshuai. Construction of college mental health education model under the concept of positive psychology. Internal Medicine Diagnosis and Treatment Progress. 2022. Vol. 3. No. 1. pp. 46–48. URL: https://www.researchgate.net/publication/365169980_jijixinlixuelinianxiagaoxiaoxinlijiankangjiaoyumoshidegoujian (дата звернення:18.05.2024 р.).
Lu Foguang. Research on the application of information technology in campus education management. Electronic Communications and Computer Science. 2023. Vol. 5. No. 3. pp. 89–91. URL: https://www.researchgate.net/publication/372423662_xinxijishuzaixiaoyuanjiaoyuguanlizhongdeyingyongtanjiu (дата звернення:16.05.2024 р.).
Shu Yu, Zhifang Li. Exploration on the path of building a mental health education system for students in higher vocational colleges under the perspective of «Healthy China». Modern Education Forum. 2018. Vol. 1 No. 1. pp. 15–17. URL: https://www.researchgate.net/publication/368092500_jiankangzhongguoshiyuxiagaozhiyuanxiaoxueshengxinlijiankangjiaoyutixigoujiandelujingtanxi (дата звернення:18.05.2024 р.).
Tong Jun Zeng. Discussion on the innovative development of education management in Chinese universities under the concept of «people-oriented». Teaching Method Innovation and Practice. 2020. Vol. 3. No. 13. pp. 80–83. URL: https://www.researchgate.net/publication/347174493_yirenweibenlinianxiazhongguogaoxiaojiaoyuguanlichuangxinfazhantantao (дата звернення:18.05.2024 р.).
Ya Zhu. Analysis of key points of fixed asset management in universities. Economics. 2020 Vol. 3 No. 1. pp. 61–62. URL: https://www.researchgate.net/publication/339734137_daxuegudingzichanguanlideguanjiandianjiexi (дата звернення:18.05.2024 р.).
Ying Shi. Exploration and innovation of interns' moral education management from the perspective of «school-enterprise cooperation» - Taking the logistics major group of Guangxi Communications Vocational and Technical College as an example. Education research. 2019. Vol. 2. No. 9. pp. 6–7. URL: https://www.researchgate.net/publication/336622388_xiaoqihezuoshijiaoxiashixishengdeyuguanlidetansuoyuchuangxin--yiguangxijiaotongzhiyejishuxueyuanwuliuzhuanyequnweili (дата звернення:19.05.2024 р.).
Ziyun Lin. Reflections on innovative education of business administration majors in higher vocational colleges in the new era. Teaching Method Innovation and Practice.·2020. Volume 03.·Issue 07. pp. 47–49. URL: https://www.researchgate.net/publication/343265974_xinshidaigaozhiyuanxiaogongshangqiyeguanlizhuanyechuangxinjiaoyusikao (дата звернення:15.05.2024 р.)
Wang Tiaojiang. Innovative thinking on the informatization of higher education management under the big data environment. Research and Practice on Innovation and Entrepreneurship Theory. 2021. Vol. 4 Issue 22. pp. 154 –156. URL: http://www.cxcybjb.com/CN/abstract/abstract3854.shtml (дата звернення:17.05.2024 року).
Xiaoming Liu. Exploration of social coordination model of mental health education in colleges and universities – building an «internal and external circulation system» for mental health education. Modern Education Forum. Vol. 2. No. 8. 2019. pp. 28–30 URL: https://www.researchgate.net/publication/336629952_gaoxiaoxinlijiankangjiaoyugongzuoshehuixietongmoshitansuo--goujianxinlijiankangjiaoyuneiwaixunhuantixi (дата звернення:18.05.2024 р.).
Xiaomeng Zhang, Hengyue Yang, Chenjun Wang. Investigation and Study of Young Teachers' Teaching Ability Development Current Situation in Medical Vocational Colleges in China. Conference: Proceedings of the 3rd International Seminar on Education Innovation and Economic Management (SEIEM 2018). 2019. pp. 239–242. URL: https://www.researchgate.net/publication/330921515_Investigation_and_Study_of_Young_Teachers'_Teaching_Ability_Development_Current_Situation_in_Medical_Vocational_Colleges_in_China (дата звернення:19.05.2024 р.).
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).