Підвищення кваліфікації як складова безперервної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog15(2).2024.97-101Анотація
У статті розглядається процес підвищення кваліфікації як важлива складова безперервної освіти, особливо у контексті сучасних українських досліджень та публікацій. Аналіз сучасних досліджень показує, що в Україні приділяється велика увага професійному розвитку. Українські вчені наголошують на необхідності адаптації освітніх програм до сучасних викликів, а онлайн-навчання та дистанційні курси стають важливими інструментами, що забезпечують доступність освіти. Приклади успішних програм підвищення кваліфікації включають діяльність Національної академії педагогічних наук України та Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Державна підтримка відіграє важливу роль, забезпечуючи фінансування та створення необхідної інфраструктури. Ці зусилля сприяють підвищенню якості освіти та професійної підготовки фахівців, що покращує конкурентоспроможність української економіки на глобальному рівні.Посилання
VV Sydorenko Continuous professional development of the teacher of the New Ukrainian school in the conditions of formal and informal education / coll. materials of the 3rd All-Ukrainian scientific and practical conference (with international participation) "Psychological-pedagogical support of professional training and professional development of specialists in the conditions of education transformation", May 25, 2018, Kyiv. - TsIPPO DVNZ "University of Education Management".
Kuchera T. M. Continuous education as the meaning of life. Interdisciplinary discourse in the study of the social phenomenon: coll. materials of international science - practice internet conference; March 28 2019, Kyiv / Ministry of Education and Science of Ukraine, Kyiv National University of Economics named after V. Hetman. Kyiv: KNEU, 2019. P. 18–20.
Dzhaman T.V. Continuous education as the main system-forming factor of personality formation. Pedagogy of the formation of a creative personality in higher and secondary schools. 2019. No. 66. T. 1. P. 161–165.
Laschykhina V.P., Laschykhina I.M. Normative and legal foundations of the development of continuous education. Military education. 2017. No. 1. P. 115–123.
Shvets E.Ya. Formation of the concept of continuous education "in the new century - new education" in the conditions of European integration of higher education. Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy. 2013. No. 55. P. 5–18.
Vinnichenko O. Learning
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).