Традиційні технології навчання у вищій освіті: шляхи оптимізації (на прикладі викладання дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови» на філологічних факультетах ЗВО»
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(2).2023.91-98Анотація
Стаття присвячена теоретичним і практичним питанням оптимізації традиційних методів викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. На основі досягнень інноваційної технології пропонуються шляхи інтерактивізації традиційних форм і прийомів навчання іноземних мов. Досліджена специфіка професійної діяльності викладача з урахуванням нових тенденцій, що простежуються останнім часом у системі вищої освіти: трансформація педагогоцентризму у студентоцентризм; розглянуті варіанти модернізації традиційної системи вправ, які покликані інтенсифікувати та раціоналізувати процес навчання іноземних мов.
Посилання
Hodovanets N. I. Zastosuvannya pryamoho metodu navchannya inozemnoi movy [The Use of the Direct Method for Teaching a Foreign Language] / N. Hodovanets //Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriya: Pedahohika. Sotsialna robota. 2014. S. 57-59.
Zinchenko P. I. Neproizvolnoe zapominanie [Unvoluntary Memorizing] / P. I. Zinchenko. M.: Izd-vo APN RSFSR, 1961. 562 s.
Kovalchuk L. O., Pyatnychka T. V. Zasoby multimedia u navchanni inozemnykh mov studentiv ekonomichnykh spetsialnostey [Multimedia Tools for Teaching Foreign Languages to Economics Students] //Naukovi Zapysky NDU im. M. Hoholya. Nizhyn. 2012. Kn. 2. S. 87-90.
Kompetentnisnyi pidhid u vyshchyi osviti: svitovyi dosvid [Competency-based Approach in Higher Education: the World’s Experience] Ukladachi: AntonyukL.L., Vasylkova N.V., Ilnytskiy D. O., Kulaha I. V., Turchaninova V. E. Kyiv, 2016. 70 s.
Pro osnovni zasady rozvytku informatsiynoho suspilstva v Ukraini na 2007-2015 roky: Zakon Ukrainy vid 9.01.2007 r. № 537-V [On the Main Principles of the Development of an Information Society in Ukraine for 2007-2015: Law of Ukraine as of 9.01.2007 Nr. 537-V] VVR Ukrainy. 2007. № 12. St.102.
Sklyarenko N. K. Typolohiya vprav v intensyvnomu navchanni inozemnykh mov [The Typology of Exercises for the Intensive Teaching of Foreign Languages] / N. K. Sklyarenko // Humanistychni aspekty linhvistychnykh doslidzhen I metodyky vykladannya inozemnykh mov: Zbirnyk naukovykh prats. 1992. S. 9-14.
Traditsyi i innovatsyi v metodike obucheniya inostrannym yazykam [Traditions and innovations in the Method of Teaching Foreign Languages] / [pod red. M. K. Kolkovoy]. SPb.: KARO, 2007. 288 s.
Stoyko S. V. Realizatsiya komunikatyvnoho pidhodu v navchanni inozemnykh mov [Implementing the Communicative approach for Teaching Foreign languages] / S. V. Stoyko // Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho universytetu. Chernihiv: ChDPU, 2011. Vyp. 85 (Seriya^ Pedahohichni Nauky). S. 220-223.
Tymofieiev V. A. Do pytannia metodyky monitorynhu usnoho movlennya studentiv movnykh kursiv v umovakh parnoi roboty [On the Monitoring Techniques of Language Courses Students’ Paired Speaking] // stanovlennya i rozvytok pedahohiky. Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Kharkiv, 16-17 lutoho 2018 roku). Kherson: Vydavnytstvo «Molodyi vchenyi», 2018. S. 81-83.
Harmer J. How to Teach English. An introduction to the practice of English language teaching. Longman, 2004. 198 p.
Watcyn-Jones P, Howard-Williams D. Pair Work 1. Penguin Books, 2002. 80 p.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).