Традиційні технології навчання у вищій освіті: шляхи оптимізації (на прикладі викладання дисципліни «Практичний курс основної іноземної мови» на філологічних факультетах ЗВО»

Автор(и)

  • V. A. Timofeev Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog14(2).2023.91-98

Анотація

Стаття присвячена теоретичним і практичним питанням оптимізації традиційних методів викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. На основі досягнень інноваційної технології пропонуються шляхи інтерактивізації традиційних форм і прийомів навчання іноземних мов. Досліджена специфіка професійної діяльності викладача з урахуванням нових тенденцій, що простежуються останнім часом у системі вищої освіти: трансформація педагогоцентризму у студентоцентризм; розглянуті варіанти модернізації традиційної системи вправ, які покликані інтенсифікувати  та раціоналізувати процес навчання іноземних мов.

Посилання

Hodovanets N. I. Zastosuvannya pryamoho metodu navchannya inozemnoi movy [The Use of the Direct Method for Teaching a Foreign Language] / N. Hodovanets //Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriya: Pedahohika. Sotsialna robota. 2014. S. 57-59.

Zinchenko P. I. Neproizvolnoe zapominanie [Unvoluntary Memorizing] / P. I. Zinchenko. M.: Izd-vo APN RSFSR, 1961. 562 s.

Kovalchuk L. O., Pyatnychka T. V. Zasoby multimedia u navchanni inozemnykh mov studentiv ekonomichnykh spetsialnostey [Multimedia Tools for Teaching Foreign Languages to Economics Students] //Naukovi Zapysky NDU im. M. Hoholya. Nizhyn. 2012. Kn. 2. S. 87-90.

Kompetentnisnyi pidhid u vyshchyi osviti: svitovyi dosvid [Competency-based Approach in Higher Education: the World’s Experience] Ukladachi: AntonyukL.L., Vasylkova N.V., Ilnytskiy D. O., Kulaha I. V., Turchaninova V. E. Kyiv, 2016. 70 s.

Pro osnovni zasady rozvytku informatsiynoho suspilstva v Ukraini na 2007-2015 roky: Zakon Ukrainy vid 9.01.2007 r. № 537-V [On the Main Principles of the Development of an Information Society in Ukraine for 2007-2015: Law of Ukraine as of 9.01.2007 Nr. 537-V] VVR Ukrainy. 2007. № 12. St.102.

Sklyarenko N. K. Typolohiya vprav v intensyvnomu navchanni inozemnykh mov [The Typology of Exercises for the Intensive Teaching of Foreign Languages] / N. K. Sklyarenko // Humanistychni aspekty linhvistychnykh doslidzhen I metodyky vykladannya inozemnykh mov: Zbirnyk naukovykh prats. 1992. S. 9-14.

Traditsyi i innovatsyi v metodike obucheniya inostrannym yazykam [Traditions and innovations in the Method of Teaching Foreign Languages] / [pod red. M. K. Kolkovoy]. SPb.: KARO, 2007. 288 s.

Stoyko S. V. Realizatsiya komunikatyvnoho pidhodu v navchanni inozemnykh mov [Implementing the Communicative approach for Teaching Foreign languages] / S. V. Stoyko // Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho universytetu. Chernihiv: ChDPU, 2011. Vyp. 85 (Seriya^ Pedahohichni Nauky). S. 220-223.

Tymofieiev V. A. Do pytannia metodyky monitorynhu usnoho movlennya studentiv movnykh kursiv v umovakh parnoi roboty [On the Monitoring Techniques of Language Courses Students’ Paired Speaking] // stanovlennya i rozvytok pedahohiky. Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Kharkiv, 16-17 lutoho 2018 roku). Kherson: Vydavnytstvo «Molodyi vchenyi», 2018. S. 81-83.

Harmer J. How to Teach English. An introduction to the practice of English language teaching. Longman, 2004. 198 p.

Watcyn-Jones P, Howard-Williams D. Pair Work 1. Penguin Books, 2002. 80 p.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті