Поняття про інтерактивні технології навчання
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(3).2023.76-80Анотація
У статті проаналізовано сутність та основні аспекти використання інтерактивних технологій у процесі навчання. Визначено поняття інтерактивних технологій як засобів, спрямованих на активну взаємодію студентів з навчальним матеріалом. Стаття висвітлює ключові переваги використання інтерактивних технологій, такі як підвищення зацікавленості та мотивації учнів, створення сприятливого середовища для індивідуалізації навчання та розвитку критичного мислення. Також обговорюються можливі виклики та обмеження, пов'язані з впровадженням інтерактивних технологій в освітній процес. Інтерактивні технології дозволяють створити більш динамічне та запам'ятовування-сприяюче навчальне середовище. Інтерактивні технології допомагають студентам більше запам'ятовувати та краще розуміти навчальний матеріал завдяки візуалізації, анімації та інтерактивним завданням. За допомогою інтерактивних технологій можна адаптувати навчальний матеріал під конкретні потреби і рівень знань кожного учня. Це дозволяє кожному студентові навчатися у власному темпі і зосереджуватися на власних потребах. Мультимедійні засоби та інтерактивні додатки допомагають візуалізувати абстрактний або складний матеріал, що полегшує розуміння та запам'ятовування. Інтерактивні технології навчання представляють собою підхід до освіти, що активно використовує різноманітні технології для залучення учнів у навчальний процес. Ці технології спрямовані на створення взаємодії між учнями, вчителями та навчальним матеріалом. Основні принципи інтерактивних технологій навчання включають активну участь учнів, індивідуалізацію навчання та використання різних форматів навчання.
Посилання
Pometun, O. I. (2007). Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia. K., 144.
Pometun, O. I. 2004. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia : Nauk.- metod. posibn K.: A.S.K. Publishing House, 192.
Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2002). Pyrozhenko L. Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia i praktyka. K.,136 .
Cyrs, T. E., Conway, E. D. (1997). Teaching At a Distance with the Merging Technologies. An Instructional Systems Approach. Center for Educational Development. New Mexico State University, 468.
Littlewood, W. (1981). Communicative Language Teaching. An Introduction. Cambridge. CUP
Livingstone, Card (1988). RoleplayinLanguageLearning.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).