Особливості організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(3).2023.81-91Анотація
У статті розкриваються особливості організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. Розглядаючи особливості самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання, у статті наголошуєтьсч на позааудиторній самостійній роботі. Виділено умови, що забезпечують успішне виконання позааудиторної самостійної роботи. Означено низку ключових можливостей ІКТ. Розкрито основниі завдання самостійної роботи студентів у сучасних умовах. Показано основні фактори, що впливають на ефективність самостійної роботи студентів. Розкрито заходи, які створюють передумови та умови реалізації самостійної роботи, що повинні передбачати забезпечення кожного студента.
Посилання
Bieliaiev, Yu. I., Stetsenko, N. M. (2010) Naukovo-doslidna diialnist studentiv u strukturi roboty universyte-tu. Pedahohichnyi almanakh 6, 188−191.
Bodyk O.P. (2008) Samostiina ro-bota studentiv yak vazhlyva skladova navchalnoho protsesu v konteksti Bolonskoho protsesu. Bolonskyi protses v Ukraini ta Yevropi: dosvid, problemy, perspektyva. Zb. naukovykh prats. Vyp. 8. S.24-30
Bolonskyi protses v Ukraini ta Yevropi: dosvid, problemy, perspek-tyva. Zb. naukovykh prats.2008. Vyp. 8. S.24-30
Vdovenko O. I. (2015) Systema sa-mostiinykh robit yak osnova formuvannia tvorchykh zdibnostei maibutnikh fakhivtsiv. Naukovi zapysky Berdianskoho derzhav-noho pedahohichnoho universytetu. Seriia: pedahohichni nauky. Berdiansk, Vyp. 3. S 42-46.
Herman N. A., Tiahunova N. V. (2010 ) Adaptatsiia form orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv do suchasnykh tekhnolohii navchannia. Vyshcha shkola. № 4-5. S. 53–61.
Demchenko O.D. ( 2006) Dydaktychna systema orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv. Ridna shkola. №5. S.68-70
Dorofieieva N., Vitvytska S. (2014) Orhanizatsiia samostiinoi roboty studen-tiv. Modernizatsiia vyshchoi osvity v Ukraini ta za kordonom: zbirnyk naukovykh prats / za zah. red. d.p.n., prof. S. S. Vitvytskoi, k.p.n., dots. N. M. Myronchuk. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, S. 154–156.
Druz I. M. (2011) Samostiina robo-ta studentiv yak vazhlyvyi chynnyk profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv. Probl. inzh.-ped. osvity: zb. nauk. pr. Ukr. inzh.-ped. akad. Kh., Vyp. 30-31. S. 127–133
Kechyk O.O. (2010 ) Orhanizatsiia sa-mostiinoi roboty studentiv Pedahohichno-ho koledzhu. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka. №8. S.212-216
Kniazian M.O. (2006) Samostiino-doslidnytska diialnist maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov: teoriia i praktyka: [Monohrafiia]. Izmail: Smil, 242 s.
Korol V. M. (2003) Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv / Korol V.M., Musiienko V.P., Tokova N.T. Cherkasy: Vyd-vo ChDU, 216 s.
Korol, V. M., Savchenko, O. P. (2003). Samostiina robota studentiv universytetu yak skladova pidhotovky maibutnoho fakhivtsia. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv, 9–13.
Koroliuk O.M. (2006) Upravlinnia samostiinoiu robotoiu studentiv koledzhu v protsesi vyvchennia pryrodny-cho-matematychnykh dystsyplin. Nepere-rvna profesiina osvita: teoriia i praktyka. Vyp. 1–2. S. 78–84.
Kostenko, O. V. (2014) Samostiina robota studentiv v umovakh osobystisno-oriientovanoho navchannia ta yii informa-tsiino-metodychne zabezpechennia pry vyvchenni inozemnoi movy. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universyte-tu. Seriia «Pedahohichni nauky», 2(23), 52–61.
Kukalets M.V. (2008 ) Samostiina robota u konteksti Bolonskoho protsesu. Bolonskyi protses v Ukraini ta Yevropi: dosvid, problemy, perspektyva. Zb. naukovykh prats. Vyp. 8. S.172-175
Lisova S.V. (2008 ) Bolonskyi pro-tses i yakist osvity. Bolonskyi protses v Ukraini ta Yevropi: dosvid, problemy, perspektyvy. Vyp. 8. S.194-198
Mochalova, N. S. (2010). Za-vdannia dlia samostiinoi roboty studentiv iz rozvytku navychok usnoho movlennia. Humanit. visn. NUK, 3, 64–66.
Turianytsia, V. V. (2016) Samostiina robota studentiv yak vyd tvorchoi diialnosti, faktor modernizatsii navchalnoho protsesu ta pidvyshchennia yakosti vyshchoi osvity. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universy-tetu : Seriia: Pedahohika. Sotsialna robota / hol. red. I.V. Kozubovska. Uzhhorod: Vydavnytstvo UzhNU «Hover-la» Vyp. 1 (38). S. 302–305
Shymko I.(2005) Problemy orhani-zatsii samostiinoi roboty u vyshchii shkoli. Ridna shkola. № 8. S. 34–35.
Shymko I.M. (2007 ) Vykorystannia samostiinoi roboty studentiv pry vyvchenni pedahohichnykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho derzhav-noho pedahohichnoho universytetu imeni V.H. Korolenka. Seriia «Pedahohichni nauky». Vypusk 3-4(55-56). Poltava S.169-173.
Shyshkina N.O. (2002) Osoblyvosti orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv pry vyvchenni yurydychnykh dystsyplin. Pedahohika, psykholohiia ta med.-biol. probl. fiz. vykhovannia i sportu. Kh. № 5. S. 27-34.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).