Система професійної підготовки сільської молоді в коледжах Китайської народної республіки
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(4).2023.127-133Анотація
Стаття присвячена аналізу системи підготовки сільської молоді в коледжах Китайської Народної Республіки. Встановлено, що існує кілька державних стратегій і програм для усунення нерівності між доступом до освіти випускників міських і сільських шкіл, зокрема, запровадження Національного тесту для вступу до коледжів, збільшення фінансування освітніх потреб у сільських регіонах, підтримка створення нових коледжів. Констатовано зростання ролі політехнічних коледжів у системі професійної освіти. Визначено, що однією з провідних тенденцій є переорієнтація молоді з академічної на професійну освіту.
Посилання
China: Bildung und Wissenschaft. https://www.daad.de/de/laenderinformationen/asien/china/ueberblick-bildung-und-wissenschaft/
Hansen, Mette Halskov (2014): Recent Trends in Chinese Rural Education: The Disturbing Rural-Urban Disparities and the Measures to Meet Them, in: Florence, Eric/Defraigne, Pierre (Hrsg.): Towards a New Development Paradigm in Twenty-First Century China. Economy, Society and Politics, London 2012, S. 165‒178.
MOE, Ministry of Education of the People’s Republic of China. (2007). (Looking at reform from the 30-year survey on the restoration of the college entrance examination: institutional innovation is the key). Retrieved 2022 from: https://hudong.moe.gov.cn/jyb_sjzl/moe_364/moe_2732/moe_2750/tnull_47659.html
Schulte, Barbara (2014): Chinas Bildungssystem im Wandel: Elitenbildung, Ungleichheiten, Reformversuche. в D. Fischer, & C. Müller-Hofstede (Ред.), Länderbericht China [Country Report China] (Том 1501, стр. 499-541). Bundeszentrale für politische Bildung. https://doi.org/10.13140/2.1.4500.2565
Szekely, Emilia (2023): The National College Entrance Examination in China (Gaokao): A Discreet Driver for Global Social Change. The Palgrave Handbook of Global Social Change. DOI: 10.1007/978-3-030-87624-1_244-1
Tang, Danlu (2012): China's Universities Admit More Rural Students, in: Xinhua News vom 25. Juli.
Wu, X. (2019). Independent Admissions and the challenge of Gaokao’ reform. Sixth Tone. https://www.sixthtone.com/news/1004096/independent-admissions-and-thechallenge-of-gaokao-reform
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).