Система професійної підготовки сільської молоді в коледжах Китайської народної республіки

Автор(и)

  • R. О. Tarasenko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • S. M. Amelina Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • W. Hongming Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog14(4).2023.127-133

Анотація

Стаття присвячена аналізу системи підготовки сільської молоді в коледжах Китайської Народної Республіки. Встановлено, що існує кілька державних стратегій і програм для усунення нерівності між доступом до освіти випускників міських і сільських шкіл, зокрема, запровадження Національного тесту для вступу до коледжів, збільшення фінансування освітніх потреб у сільських регіонах, підтримка створення нових коледжів. Констатовано зростання ролі політехнічних коледжів у системі професійної освіти. Визначено, що однією з провідних тенденцій є переорієнтація молоді з академічної на професійну освіту.

Посилання

China: Bildung und Wissenschaft. https://www.daad.de/de/laenderinformationen/asien/china/ueberblick-bildung-und-wissenschaft/

Hansen, Mette Halskov (2014): Recent Trends in Chinese Rural Education: The Disturbing Rural-Urban Disparities and the Measures to Meet Them, in: Florence, Eric/Defraigne, Pierre (Hrsg.): Towards a New Development Paradigm in Twenty-First Century China. Economy, Society and Politics, London 2012, S. 165‒178.

MOE, Ministry of Education of the People’s Republic of China. (2007). (Looking at reform from the 30-year survey on the restoration of the college entrance examination: institutional innovation is the key). Retrieved 2022 from: https://hudong.moe.gov.cn/jyb_sjzl/moe_364/moe_2732/moe_2750/tnull_47659.html

Schulte, Barbara (2014): Chinas Bildungssystem im Wandel: Elitenbildung, Ungleichheiten, Reformversuche. в D. Fischer, & C. Müller-Hofstede (Ред.), Länderbericht China [Country Report China] (Том 1501, стр. 499-541). Bundeszentrale für politische Bildung. https://doi.org/10.13140/2.1.4500.2565

Szekely, Emilia (2023): The National College Entrance Examination in China (Gaokao): A Discreet Driver for Global Social Change. The Palgrave Handbook of Global Social Change. DOI: 10.1007/978-3-030-87624-1_244-1

Tang, Danlu (2012): China's Universities Admit More Rural Students, in: Xinhua News vom 25. Juli.

Wu, X. (2019). Independent Admissions and the challenge of Gaokao’ reform. Sixth Tone. https://www.sixthtone.com/news/1004096/independent-admissions-and-thechallenge-of-gaokao-reform

Завантаження

Опубліковано

2023-12-18

Номер

Розділ

Статті