Пріоритетні засади формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти

Автор(и)

  • I. F. Shumilova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog14(4).2023.148-158

Анотація

Метою дослідження було визначення і характеристика пріоритетних засад формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. У статті висвітлено пріоритетні засади формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. Зокрема, визначено ознаки інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. Охарактеризовано ознаки академічного підприємництва. Визначено напрям стратегії підприємницької діяльності університету сталого розвитку. Представлено нову роль «підприємця-вченого» – управлінця нового типу, який має економічне мислення, мобільність і здатний ефективно здійснювати інноваційно-підприємницьку діяльність, яка ґрунтується на достатньому рівні сформованості інноваційно-підприємницької компетентності. Охарактеризовано особливості інтенсифікованого впливу формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. У процесі дослідження використано такі методи: теоретичні (вивчення та аналіз психолого-педагогічної, економічної, довідково-енциклопедичної, науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; порівняльний аналіз; теоретичне моделювання); емпіричні (педагогічне спостереження, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду.

Посилання

Alzahrani, B., Bahaitham, H., Andejany, M., Elshennawy, A. (2021). How ready is higher education for quality 4.0 transformation according to the LNS research framework? Sustainability, 13(9), 5169. 1

Boehm, C. (2019). What is of value in University 3.0? The future of higher education in the knowledge society. Staffordshire University. https://core.ac.uk/reader/227456000

Davidson, C. (2017). The new education: How to revolutionize the University to prepare students for a world in flux. Basic Books. 3

Jones, K., & Ravishankar, S. (2021). Higher education 4.0: The digital transformation of classroom lectures to blended learning. Springer. 9

Meissner, D., Erdil, E., & Chataway, J. (2019). Innovation and the entrepreneurial University. Springer. 12

Mejia, S., Hincapie, J., & Giraldo, J. (2019). A hub-based University innovation model. Journal of Technology Management & Innovation, 14(1), 11-17. 13

Peris-Ortiz, M., Gomez J., Merigo-Lindahl, J., Rueda-Armengot, C. (2016). Entrepreneurial Universities: Exploring the academic and innovative dimensions of entrepreneurship in higher education. Springer. 16

Reichert, S. (2019). The role of Universities in regional innovation ecosystems. European University Association. 17

Reynolds, E., & deNegri, F. (2017). The University as an engine of innovation: Critical case studies from Brazil and the U.S. MIT-IPC Working Paper 17-006. 18

Sam, C., & Van Der Sijde, P. (2014). Understanding the concept of the entrepreneurial university from the perspective of higher education models. Higher Education, 68(6), 891-908. 19

Wahl, D., & Münch, J. (2022). Turning students into Industry 4.0 entrepreneurs: design and evaluation of a tailored study program. Entrepreneurship Education, 5, 225–259. 24

Завантаження

Опубліковано

2023-12-18

Номер

Розділ

Статті