Пріоритетні засади формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(4).2023.148-158Анотація
Метою дослідження було визначення і характеристика пріоритетних засад формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. У статті висвітлено пріоритетні засади формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. Зокрема, визначено ознаки інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. Охарактеризовано ознаки академічного підприємництва. Визначено напрям стратегії підприємницької діяльності університету сталого розвитку. Представлено нову роль «підприємця-вченого» – управлінця нового типу, який має економічне мислення, мобільність і здатний ефективно здійснювати інноваційно-підприємницьку діяльність, яка ґрунтується на достатньому рівні сформованості інноваційно-підприємницької компетентності. Охарактеризовано особливості інтенсифікованого впливу формування інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти. У процесі дослідження використано такі методи: теоретичні (вивчення та аналіз психолого-педагогічної, економічної, довідково-енциклопедичної, науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; порівняльний аналіз; теоретичне моделювання); емпіричні (педагогічне спостереження, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду.
Посилання
Alzahrani, B., Bahaitham, H., Andejany, M., Elshennawy, A. (2021). How ready is higher education for quality 4.0 transformation according to the LNS research framework? Sustainability, 13(9), 5169. 1
Boehm, C. (2019). What is of value in University 3.0? The future of higher education in the knowledge society. Staffordshire University. https://core.ac.uk/reader/227456000
Davidson, C. (2017). The new education: How to revolutionize the University to prepare students for a world in flux. Basic Books. 3
Jones, K., & Ravishankar, S. (2021). Higher education 4.0: The digital transformation of classroom lectures to blended learning. Springer. 9
Meissner, D., Erdil, E., & Chataway, J. (2019). Innovation and the entrepreneurial University. Springer. 12
Mejia, S., Hincapie, J., & Giraldo, J. (2019). A hub-based University innovation model. Journal of Technology Management & Innovation, 14(1), 11-17. 13
Peris-Ortiz, M., Gomez J., Merigo-Lindahl, J., Rueda-Armengot, C. (2016). Entrepreneurial Universities: Exploring the academic and innovative dimensions of entrepreneurship in higher education. Springer. 16
Reichert, S. (2019). The role of Universities in regional innovation ecosystems. European University Association. 17
Reynolds, E., & deNegri, F. (2017). The University as an engine of innovation: Critical case studies from Brazil and the U.S. MIT-IPC Working Paper 17-006. 18
Sam, C., & Van Der Sijde, P. (2014). Understanding the concept of the entrepreneurial university from the perspective of higher education models. Higher Education, 68(6), 891-908. 19
Wahl, D., & Münch, J. (2022). Turning students into Industry 4.0 entrepreneurs: design and evaluation of a tailored study program. Entrepreneurship Education, 5, 225–259. 24
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).