Культура логічного мислення як важливий компонент формування особистості
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(4).2023.67-72Анотація
У статті розглядається культура логічного мислення як важливий компонент формування особистості. Наголошується, що людське мислення підпорядковується логічним законам і протікає в логічних формах незалежно від науки логіки. Логічне мислення визначають як здатність до аналізу ситуації, події чи явища та як здатність до раціонального прогнозування майбутнього. Логічне мислення близьке до критичного, адже закладає основу для комплексного бачення та розуміння реальності. Одночасно з загальними законами логічного мислення існує багато спеціальних методів, за допомогою яких вирішуються завдання у різних галузях знання. Описуються закони логіки. Висвітлюється істинність думки і логічну правильність міркування.
Посилання
Martynenko S.M.(2014) Vyvchennia osobys-tosti molodshoho shkoliara zasobamy pedahohichnoi diahnostyky : navch.-metod. posib. / S.M. Martynenko, M.D. Oskolova. K. : Kyiv. un-t im. B.Hrinchenka, 44 .
Mytnyk O. Ya.(2006) Yak navchyty dytynu mystetstva myslennia. Pedahohichna psykholohiia. Navchalnyi posibnyk dlia slukhachiv kursiv pidvyshchennia kvalifika-tsii pedahohichnykh pratsivnykiv u systemi pisliadyplomnoi osvity. K. : Vydavnyts-tvo «Pochatkova shkola», 104.
Mytnyk O.Ia.(2005) Tvorchi zavdannia yak zasib formuvannia intelektualnoi kultury molodshoho shkoliara. Pochatkova shko-la. 12. 6 – 11.
Nechyporenko K. P. (2013)Suchasni metody navchannia yak zasib realizatsii kompete-ntnisnoho pidkhodu v pochatkovii osviti. Ridna shkola. 11 (1007). 66–69.
Ovdii V. (2017) Rozvytok lohichnoho myslennia uchniv. Pochatkova osvita. 9. 11–12.
Stetsenko, N.M.(2018) Rozvytok krytychnoho myslennia maibutnikh fakhivtsiv u protse-si vyvchennia inozemnoi movy. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P. Drahomanova. Seriia «Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy», 60 (2), 151‒154.
Terno, S.O. (2008) Krytychne myslennia – suchasnyi vymir suspilstvoznavchoi osvity. Zaporizhzhia: Prosvita. Tiahlo, O.V. Krytychne myslennia. Khar-kiv: Osnova. 245.
Yashchuk O.(2015 ) Formuvannia lohichnoho mys-lennia molodshykh shkoliariv na urokakh matematyky: problemy ta perspekty-vy. Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly. 52. 153–157.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).