РЕЙТИНГ ВЧИТЕЛЯ і структурних підрозділів Національного університету біоресурсів і природокористування Наук України (
Анотація
У статті розкриваються прикладні питання рейтингової оцінки якості професійної діяльності викладачів, кафедр і факультетів вузу. Автор на конкретних прикладах пропонує науково обгрунтовану і оригінальну модель розрахунку рейтингу суб'єктів науково-педагогічної діяльності університету та його структурних підрозділів. Дана стаття може служити в якості методичного посібника з розробки та впровадження системи рейтингового оцінювання якості діяльності професорсько-викладацького складу. Рекомендується керівникам та фахівцям, які займаються проблемами оцінки якості в системі вищої професійної освіти.
Посилання
Melnychuk D. O. Method of labor effectiveness estimation for research and educational workers and structural divisions in the national agrarian university of Ukraine / D. O. Melnychuk, A. V. Shostak // Научный вестник Национального агра-рного университета. – К., 2004. – Вып. 73. – С. 17–27.
Melnychuk D. O. Technique of formalization ofscientific and pedagogical activity at National agrarian university / Melnychuk D. O., Shostak A. V., Tsurpal I. A. // (DSR AM -1), Динамика, прочность и надежность сельскохозяйственных машин: Пр. 1-й Международной научно-технической конференции 4-7 октября 2004 г., Тернополь (Украина) / Отв.ред. В. Т. Трощенко. – Тернополь: Тернопольский государственный технический университет имени ?вана Пулюя, 2004. – С. 576–584.
Методика определения рейтинга структурных подразделов высшего учебно-го заведения, преподавателей и сотрудников за критериями качества учебно-воспитательного процесса : методическое пособие / [Мельничук Д. О., Шостак А. В., ?батуллін ?. ?. и др.]. – К.: ?здательство НАУ, 1998. – 41 с.
Рейтинг субъектов деятельности Национального аграрного университета Ук-раины. Федеральный образовательный портал России / Мельничук Д. А., ?ба-туллин ?. ?., Шостак А. В. // Университетское управление: практика и анализ. – 2004. – № 3(31). – С. 44–58. Доступ: http://ecsocman.hse.ru/univman/msg/ 212780.html.
About system criteria development and coefficients calculation for an estimation of agrarian-educational lecturers yearly performance / Dmytro Melnichuk, Volodymyr Buldakov, Anatoly Shostak // Motoryzaeija i energetyka rolnictwa. – Lublin, 2006. –
T. 8. – P. 138–148.
Оценка качества высшего образования: зарубежный опыт : методическое по-собие / [Артемьева Т. В., Громова Л. А., Тимченко В. В., Трапицын С. Ю., Пис-кунова Е. В., Шарри Т. Г. ; под ред. С. М. Шилова]. – СПб.: ?зд-во РГПУ им. А. ?. Герцена, 2007. – 163 с.
Руководство по применению стандарта ISO 9001:2000 в области обучения и образования. Пер. с англ. А. Л. Раскина. — М.: Р?А «Стандарты и качество», 2002. – 56 c.
Тимченко В. В. Методика реализации проекта системы менеджмента качест-ва в вузе. Программа повышения квалификации / В. В. Тимченко. – СПб.: ?зд во РГПУ им. А. ?. Герцена, 2008. – 127 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).