СУБ’ЄКТИВНІ ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
Статтю присвячено дослідженню питань пов’язаних із формуванням умов для професійного саморозвитку майбутніх фахівців інженерної сфери агропромислового виробництва засобами особистісно-розвивальних педагогічних технологій. Обґрунтовано суб’єктивні дидактичні умови професійного саморозвитку майбутніх фахівців з механізації сільського господарства під час вивчення загальноінженерних дисциплін. Це організація формування безперервної зовнішньої мотивації оволодіння знаннями із загальноінженерних дисциплін з поступовою трансформацією її у внутрішню мотивацію; забезпечення формування професійно-пізнавальних інтересів студентів у навчальному процесі; створення викладачем позитивного емоційного фону на основі навчальних ситуацій, що сприяють виникненню у майбутніх фахівців з механізації сільського господарства стенічних позитивних емоцій.
Посилання
Гончаренко С.У. Методика як наука / С.У. Гончаренко // Неперервна профе-сійна освіта: теорія і практика. – К., 2001. – Вип. 1. – С. 86–95.
Бондар М.М. Розвивальне навчання майбутніх аграрників засобами загально-інженерних дисциплін : монографія / М.М. Бондар. – Ніжин: ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф». 2007. – 240 с.
Виготский Л.С. Психология развития человека / Л.С. Виготский. – М.: Смысл: ООО ”?здательство ”ЭКСМО”, 2005. – 1135 с.
Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.
Бодалёв А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения / А.А. Бодалёв. – М.: Флинта: Наука, 1998. – 168 с.
Митина Л.М. Психология труда и профессионального развития учителя / Л.М. Митина. – М.: Академия, 2004. – 320 с.
Левківський Б. Підвищення педагогічної майстерності викладачів вищих на-вчальних закладів / Б. Левківський // Вища школа. – 2005. – № 3. – С. 55–58.
Професіоналізм особистості: теоретико-методологічний аспект : монографія / В.Й. Бочелюк, С.А. Білоусов, Г.О. Горбань та ін. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 248 с.
Кручек В.А. Професійна компетентність викладача як фактор формування ку-льтури педагогічної взаємодії / В.А. Кручек // Сб. науч. тр. SWorld. – Одеса: Куп-рієнко, 2013. – Вип. 2. – Т. 18. – С. 63–67.
Теслюк В.М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи : на-вч. посіб. / В.М. Теслюк. – К. : Логос" 2014. – 344 с.
Романовський О.Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у ви-щому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності : Автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України / О.Г. Романовський. – К., 2001. – 40 с.
Дьомін А.І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів / А.І. Дьомін. – К.: Вища школа, 1976. – 90 с.
Демин А.?. Дидактические основы развития познавательной деятельности учащихся средней общеобразовательной и специальной школы (на материалах обучения техническому труду и сельскохозяйственной технике): Дис. … д-ра пед. наук в форме научного доклада: 13.00.01 / А.?. Демин. – М., 1990. – 36 с.
Беспалько В.П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов : учеб.-метод. пособие / В.П. Беспалько, Ю.Г. Татур. – М.: Высшая школа, 1989. – 144 с.
Манько В.М. Ступенева підготовка інженерів-механіків сільськогосподарсь-кого виробництва / В.М. Манько, В.В. Іщенко. – К.: Науково-методичний центр аграрної освіти, 2005. – 506 с.
Манько В.М. Теоретичні основи методики навчання механізації тваринницт-ва / В.М. Манько. – К.: Редакційно-вид. відділ Наукметодцентру агроосвіти, 2000. – 359 с.
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).