СУБ’ЄКТИВНІ ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • М.М. Бондар Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

Статтю присвячено дослідженню питань пов’язаних із формуванням умов для професійного саморозвитку майбутніх фахівців інженерної сфери агропромислового виробництва засобами особистісно-розвивальних педагогічних технологій. Обґрунтовано суб’єктивні дидактичні умови професійного саморозвитку майбутніх фахівців з механізації сільського господарства під час вивчення загальноінженерних дисциплін. Це організація формування безперервної зовнішньої мотивації оволодіння знаннями із загальноінженерних дисциплін з поступовою трансформацією її у внутрішню мотивацію; забезпечення формування професійно-пізнавальних інтересів студентів у навчальному процесі; створення викладачем позитивного емоційного фону на основі навчальних ситуацій, що сприяють виникненню у майбутніх фахівців з механізації сільського господарства стенічних позитивних емоцій.

Біографія автора

  • автор М.М. Бондар, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України
    кандидат педагогічних наук

Посилання

Гончаренко С.У. Методика як наука / С.У. Гончаренко // Неперервна профе-сійна освіта: теорія і практика. – К., 2001. – Вип. 1. – С. 86–95.

Бондар М.М. Розвивальне навчання майбутніх аграрників засобами загально-інженерних дисциплін : монографія / М.М. Бондар. – Ніжин: ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф». 2007. – 240 с.

Виготский Л.С. Психология развития человека / Л.С. Виготский. – М.: Смысл: ООО ”?здательство ”ЭКСМО”, 2005. – 1135 с.

Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.

Бодалёв А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения / А.А. Бодалёв. – М.: Флинта: Наука, 1998. – 168 с.

Митина Л.М. Психология труда и профессионального развития учителя / Л.М. Митина. – М.: Академия, 2004. – 320 с.

Левківський Б. Підвищення педагогічної майстерності викладачів вищих на-вчальних закладів / Б. Левківський // Вища школа. – 2005. – № 3. – С. 55–58.

Професіоналізм особистості: теоретико-методологічний аспект : монографія / В.Й. Бочелюк, С.А. Білоусов, Г.О. Горбань та ін. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 248 с.

Кручек В.А. Професійна компетентність викладача як фактор формування ку-льтури педагогічної взаємодії / В.А. Кручек // Сб. науч. тр. SWorld. – Одеса: Куп-рієнко, 2013. – Вип. 2. – Т. 18. – С. 63–67.

Теслюк В.М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи : на-вч. посіб. / В.М. Теслюк. – К. : Логос" 2014. – 344 с.

Романовський О.Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у ви-щому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності : Автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України / О.Г. Романовський. – К., 2001. – 40 с.

Дьомін А.І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів / А.І. Дьомін. – К.: Вища школа, 1976. – 90 с.

Демин А.?. Дидактические основы развития познавательной деятельности учащихся средней общеобразовательной и специальной школы (на материалах обучения техническому труду и сельскохозяйственной технике): Дис. … д-ра пед. наук в форме научного доклада: 13.00.01 / А.?. Демин. – М., 1990. – 36 с.

Беспалько В.П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов : учеб.-метод. пособие / В.П. Беспалько, Ю.Г. Татур. – М.: Высшая школа, 1989. – 144 с.

Манько В.М. Ступенева підготовка інженерів-механіків сільськогосподарсь-кого виробництва / В.М. Манько, В.В. Іщенко. – К.: Науково-методичний центр аграрної освіти, 2005. – 506 с.

Манько В.М. Теоретичні основи методики навчання механізації тваринницт-ва / В.М. Манько. – К.: Редакційно-вид. відділ Наукметодцентру агроосвіти, 2000. – 359 с.

Номер

Розділ

Статті