ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДГРУНТЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
Анотація
Розглянуто комплекс найважливіших дидактичних умов, що оптимально впливають на процеси формування у майбутніх бакалаврів під час практичної підготовки професійних знань, умінь і навичок з механізації сільськогосподарського виробництва. Зокрема, у результаті вивчення практичного досвіду та психолого-педагогічного аналізу наукових джерел, в яких розкриваються підходи щодо практичної підготовки студентів визначені основні дидактичні умови практичної підготовки майбутніх фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” за напряму підготовки “Агрономія” з механізації сільськогосподарського виробництва. Такими дидактичними умовами є: організація оволодіння майбутніми агрономами необхідними пізнавальними уміннями і навичками для засвоєння знань про сільськогосподарську техніку в натуральному вигляді; організація безперервного контролю знань як засобу залучення студентів до систематичної навчальної діяльності; створення у процесі практичної підготовки навчальних ситуацій, що сприяють виникненню у майбутніх агрономів стенічних емоцій позитивної модальності; організація управління зоровим сприйманням студентів для формування у них правильних образних уявлень, необхідних у майбутній фаховій діяльності; застосування на лабораторних заняттях та навчальній практиці адекватних навчальним цілям форм організації праці студентів; забезпечення адекватності навчально-матеріальної бази змісту практичної підготовки.
Посилання
Архангельский С. ?. Лекции по теории обучения в высшей школе /
С. ?. Архангельский. – М.: Высшая школа, 1974. – 384 с.
Бондар А. Д. Лабораторні і практичні роботи у вищій школі / А. Д. Бондар,
Л. А. Ранська. – К.: Вища школа, 1977. – 80 с.
Блозва І. Й. Формування у студентів коледжу професійних вмінь і навичок в процесі вивчення предмету «Сільськогосподарські машини» : Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. Й. Блозва. – К., 2001. – 192 с.
Дьомін А. І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів / А. І. Дьомін. – К.: Вища школа, 1976. – 90 с.
Зязюн І. А. Краса педагогічної дії / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.
Зиновьев С. ?. Учебный процесс в советской высшей школе / С. ?. Зиновьев. – М.: Высшая школа, 1975. – 316 с.
?ванович К. А. Основы обучения и воспитания в сельскохозяйственных техникумах / К. А. ?ванович. – М.: Гос. изд-во с.-х. лит., 1958. – 328 с.
Леонтьев А. Н. Потребности, мотивы, эмоции / А. Н. Леонтьев. – М.: ?зд-во МГУ, 1971. – 40 с.
Манько В. М. Процес підготовки фахівців / Г. І. Подпрятов, В. М. Манько,
П. Г. Лузан ; за ред. В. М. Манька. – К.: НАУ, 2003. – С. 157–276.
Основы педагогического мастерства : учеб. пособие для пед. спец. высш. учеб. заведений / ?. А. Зязюн, ?. Ф. Кривонос, Н. Н. Тарасевич и др. ; под ред. ?. А. Зязюна. – М.: Просвещение, 1989. – 302 с.
Педагогика высшей школы / Под ред. Ю. К. Бабанского. – Ростов н/Д.: ?зд-во Ростовского ун-та, 1972. – 124 с.
Педагогічна майстерність : підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко,
І. Ф. Кривонос та ін. ; за ред. І. А. Зязюна. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.
Проблемы развития познавательной активности студентов / Под ред.
Р. А. Низамова. – Казань: ?зд-во Казанского ун-та, 1980. – 176 с.
Проверка и оценка знаний в высшей школе / Под. ред. Б. Г. ?оганзена и
Н. ?. Кувшинова. – Томск: ?зд-во ТГУ, 1969. – 202 с.
Рябець В. І. Педагогічні умови удосконалення практичної підготовки молодших спеціалістів механіків сільськогосподарського виробництва в агротехнічному коледжі : Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. І. Рябець. – К., 1998. – 181 с.
Формування активності студентів у навчанні : монографія / П. Г. Лузан,
А. І. Дьомін, В. І. Рябець. – К.: Вища школа, 1998. – 192 с.
Ярошенко П. Н. Лабораторно-практичні заняття з сільськогосподарських машин / П. Н. Ярошенко, Л. О. Ярошенко. – К.: Урожай, 1968. – 260 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).