КОНТАКТНИЙ ОПІР І ЯКІСТЬ КЛЕЕСВАРНИХ З’ЄДНАННЯ ПРИ УСУНЕННS ТРІЩИН В ЧАВУННИХ ДЕТАЛЯХ
Анотація
У статті наведено результати експериментальних досліджень умов – визначення необхідного в зоні зварювання контакту і опору для якісного з'єднання сталь-чавун при використання його при усуненні тріщин в чавунних корпусних деталях шасі тракторів.
Використання клеєвих і зварних з’єднань сталь-чавун для усунення тріщин в більшості випадків обмежена технологічно і економічно. Це пов’язано через труднощі утворення локальних площадок в місцях знаходження тріщини складної конфігурації та важкістю формування рівномірного покриття на деталі, яку відновлюють. В свою чергу, це призводить до виникнення нерівномірного розподілу сил адгезійного зв'язку між контактуючими поверхнями і зниження якості з’єднання.
Встановлено, що найкращі показники по контакту з низьким опором були отримані при реалізації комбінованого механічного і хімічного методів. Використання таких методів обробки обмежене технологічними проблемами – це складність отримання локальних ванн на ділянках із тріщинами (складної конфігурації поверхні). Найбільший опір в зоні контакту отримано при створення шорсткої, розвиненої і нерівну структуру поверхні. Менший опір в зони контакту спостерігалася при обробці поверхонь дротяною щіткою або абразивним кругом. Це пов'язано зі зменшенням площі контакту мікровиступів і збільшення. Вивчено динаміку зміни контактного опору при зміні тиску на поверхні деталей, які з’єднують за допомогою електроконтактного зварювання. Процес утворення клеєварного з’єднання має іншу природу. Перш за все повинен бути видалений із зони контакту клеєний прошарок і утворення зони контакту пов’язано із наявністю діалектричної маси в контактній зоні, що змінює опір контакту.
Посилання
Karabinesh, S. S. (2001). Non-distractive control glue-weed joining by computer holography // III International Research And Technical Conference (MOTOROL 2001). Lublin: Agriculture University. Volume 4. 144–147.
Technology and equipment for spot welding. (1975). / Under prof. Orlova B. D. M.: Engineer. 536.
Gulyaev, A. I. (1978). The technology points and welded steel. M.: Engineer. 647.
Shavyrin, V. V., Ryazantsev, V. A. (1988). Glue-welding design. M.: Engineer. 231.
Karabinosh, S. S. (1985). Recovery of body parts by glue-welding. Road Transport. №7. 38–39.
Novitsky, A. V. (2013). Investigation of the readiness of the "man-machine" in the accumulation of damage. Motrol, Motoryzacia i Energetyka Rolnictwa v motorization and power industry in agriculture. Lublin. 293–298.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).