Економічні аспекти використання та охорони земель авіаційного транспорту

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/zemleustriy2020.01.08

Анотація

Проведено дослідження місця та значення земельних ресурсів в системі авіаційного транспорту. Як показує проведений аналіз, землі авіаційного транспорту в загальній структурі земель не займають вагомих позицій (IIкластер). Але, за умови ефективного використання, ці землі можуть бути фактором поліпшення фінансових показників діяльності аеропортів. Показано, що в питаннях використання земель важливу роль грають економічні важелі, як сукупність засобів, які функціонують в економічній площині та оперують цілями економічного характеру. Проведено аналіз можливостей та потенціалу економічних інструментів регулювання. Досліджено характеристики інституціонального забезпечення впровадження економічних важелів. Сформовано пріоритети економічного впливу щодо можливостей використання та охорони земель авіаційного транспорту. Показано, що при формуванні політики землекористування важливо враховувати інтереси стейкхолдерів та можливості об’єктного підходу до регулювання, який передбачає вплив щодо земельних ресурсів (об’єкту) за допомогою групи інструментів.

Ключові слова: земельні ресурси, авіаційний транспорт, економічні інструменти, пріоритети впливу.

 

Біографії авторів

  • автор І. Novakovska, афіліація National Aviation University, Національний авіаційний університет

    Доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри землеустрою та кадастру, Національний авіаційний університет

     

  • автор M. Stetsyuk, афіліація National Aviation University, Національний авіаційний університет

    Кандидат економічних наук, доцент кафедри землеустрою та кадастру, Національний авіаційний університет

     

  • автор N. Ischenko, афіліація National Aviation University Institute of AgroEology and Environmental Management of NAAS, Національний авіаційний університет, Інститут агроеології і природокористування НААН

    Аспірант, Інститут агроеокології і природокористування НААН

    Старший викладач кафедри землеустрою та кадастру, Національний авіаційний університет

  • автор L. Skrypnyk, афіліація National Aviation University Institute of AgroEology and Environmental Management of NAAS, Національний авіаційний університет, Інститут агроеології і природокористування НААН

    Аспірант, Інститут агроекології і природокористування НААН

    Асистент кафедри землеустрою та кадастру, Національний авіаційний університет

     

Посилання

Bondarchuk N.V. (2009). Notion and characteristics of air transport lands and their legal regime. State and Law, 46, 431-436 [in Ukrainian]

Cargo traffic and volume of transportation from January to November 2018 from Springer Link https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2018/tr/vp/vp_u/vp1118_u.htm.

Dorosh, Y. (2011). Theoretical-methodological basis of land relations development in Ukraine. Kiyv: VIPOL[in Ukrainian]

Galushko V.P., Bilyk Y.D., Danylenko A.S. (2006). Land market equation in Ukraine. Ukrain: Urozhaj [in Ukrainian]

Informational resource the Ministry of Infrastructure, from SpringerLink https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-v-galuzi-aviatransportu.html.

Novakovska, O. and Skrypnyk L. (2017) The matters of classification and formation of air transport lands. Land management, cadaster, and monitoring, 3, 46-54 [in Ukrainian]

https://doi.org/10.31548/zemleustriy2017.03.046

The Verkhovna Rada of Ukraine. (2011). Air Code Ukraine: Ukrainian Government Publishing Service.

The Verkhovna Rada of Ukraine. (2002). Land code of Ukraine: Ukrainian Government Publishing Service.

The Verkhovna Rada of Ukraine. (2010). Law of Ukraine. On State and Private partnership: Ukrainian Government Publishing Service.

Volume of shipments by different kinds of transport from SpringerLink

https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2018/tr/tr_rik/tr_rik_u/op_vant_vt_u.htm

Завантаження

Додаткові файли

Опубліковано

2020-05-26

Номер

Розділ

Економіка та екологія землекористування