Економічні аспекти використання та охорони земель авіаційного транспорту
DOI:
https://doi.org/10.31548/zemleustriy2020.01.08Анотація
Проведено дослідження місця та значення земельних ресурсів в системі авіаційного транспорту. Як показує проведений аналіз, землі авіаційного транспорту в загальній структурі земель не займають вагомих позицій (IIкластер). Але, за умови ефективного використання, ці землі можуть бути фактором поліпшення фінансових показників діяльності аеропортів. Показано, що в питаннях використання земель важливу роль грають економічні важелі, як сукупність засобів, які функціонують в економічній площині та оперують цілями економічного характеру. Проведено аналіз можливостей та потенціалу економічних інструментів регулювання. Досліджено характеристики інституціонального забезпечення впровадження економічних важелів. Сформовано пріоритети економічного впливу щодо можливостей використання та охорони земель авіаційного транспорту. Показано, що при формуванні політики землекористування важливо враховувати інтереси стейкхолдерів та можливості об’єктного підходу до регулювання, який передбачає вплив щодо земельних ресурсів (об’єкту) за допомогою групи інструментів.
Ключові слова: земельні ресурси, авіаційний транспорт, економічні інструменти, пріоритети впливу.
Посилання
Bondarchuk N.V. (2009). Notion and characteristics of air transport lands and their legal regime. State and Law, 46, 431-436 [in Ukrainian]
Cargo traffic and volume of transportation from January to November 2018 from Springer Link https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2018/tr/vp/vp_u/vp1118_u.htm.
Dorosh, Y. (2011). Theoretical-methodological basis of land relations development in Ukraine. Kiyv: VIPOL[in Ukrainian]
Galushko V.P., Bilyk Y.D., Danylenko A.S. (2006). Land market equation in Ukraine. Ukrain: Urozhaj [in Ukrainian]
Informational resource the Ministry of Infrastructure, from SpringerLink https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-v-galuzi-aviatransportu.html.
Novakovska, O. and Skrypnyk L. (2017) The matters of classification and formation of air transport lands. Land management, cadaster, and monitoring, 3, 46-54 [in Ukrainian]
https://doi.org/10.31548/zemleustriy2017.03.046
The Verkhovna Rada of Ukraine. (2011). Air Code Ukraine: Ukrainian Government Publishing Service.
The Verkhovna Rada of Ukraine. (2002). Land code of Ukraine: Ukrainian Government Publishing Service.
The Verkhovna Rada of Ukraine. (2010). Law of Ukraine. On State and Private partnership: Ukrainian Government Publishing Service.
Volume of shipments by different kinds of transport from SpringerLink
https://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2018/tr/tr_rik/tr_rik_u/op_vant_vt_u.htm
Завантаження
Додаткові файли
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).