Особливості формування земельних ділянок для обслуговування господарських будівель і споруд автомобільного транспорту
DOI:
https://doi.org/10.31548/zemleustriy2021.02.03Анотація
У статті досліджено процес формування земельних ділянок для обслуговування господарських будівель і споруд автомобільного транспорту. Обґрунтовано, що специфікою категорії земель промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення є те, що їх формування як самостійної категорії земель здійснюється значною мірою за рахунок вилучення або викупу земель із сфери сільськогосподарського чи лісогосподарського виробництва.
Обгрунтовано особливості відведення земельних ділянок комерційного використання, зокрема, земельних ділянок для обслуговування господарських будівель і споруд автомобільного транспорту. Вказані етaпи будівництвa об’єктів автомобільного транспорту та перелік документів, які зaмoвник прoeкту, крім зaвдaння нa прoeктувaння, надaє прoeктній oргaнізaції. Встановлено, що матеріали попереднього погодження місця розташування об’єкта є складовою частиною проекту відведення земельної ділянки.
Обгрунтування формування земельних ділянок для обслуговування господарських будівель і споруд автомобільного транспорту було розглянуто в умовах Прилуцького району Чернігівської області.
Ключові слова: земельні ділянки, будівництво та обслуговування, будівлі і споруди автомобільного транспорту, оренда, постійне користування.
Посилання
Land Code of Ukraine of 25.10.2001. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2768-14
Kustovska, O., Ponomarenko R. (2015) Mekhanizm upravlinnya zemlyamy derzhavnoyi ta komunalnoyi vlasnosti. [State and communal property land management mechanism]. Innovative economy. Vol. 9 (151). 151-157. (in Ukrainian)
Martyn, А., Kustovska, О. (2015) Upravlinnya zemlyamy terytorialnykh hromad: monohrafiya.[Land Management of Territorial Communities: monograph]. Kiyv. 349 p. (in Ukrainian)
Official site of the Sukhopolovyansk village united territorial community. Available at: https://shp-gromada.gov.ua/
On Road Transport: Law of Ukraine of April 5, 2001 № 2344-III. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2344-14
On waste: the Law of Ukraine of October 16, 2020, №187 / 98. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/187/98
On Amendments to Certain Legislative Acts of Ukraine Concerning the Improvement of the System of Management and Deregulation in the Sphere of Land Relations: Law of Ukraine of April 28, 2021, №1423-IX. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1423-20
On air protection: Law of Ukraine of October 16, 2020, № 2707-XII. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2707-12
On land protection: the Law of Ukraine of May 27, 2021. №962-IV. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/962-15
Завантаження
Додаткові файли
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).