Інтерактивне навчання: переваги і недоліки
DOI:
https://doi.org/10.31548/zemleustriy2016.04.053Анотація
У статті обґрунтовано використання інтерактивних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу, що дає змогу розвивати нестандартне мислення студентів, відійти від стереотипів, розвиває уяву, комунікативні вміння й навички, інтелектуальну, емоційну, мотиваційну та інші сфери особистості. Реалізуючи технологічні принципи навчання, інтерактивна педагогічна технологія передбачає і інтерактивність комп’ютерних засобів навчання, і інтерактивність організації педагогічного процесу, коли базовим концептуальним положенням визначено навчання на основі інтерактивного спілкування.
Ключові слова: інтерактивне навчання, технології, викладач, студенти, нестандартне мислення, комунікативні вміння.
Посилання
Dutkevish T.V. (2003). Psihologishni osnovi
vikoristannya interaktivnih metodiv
navshannya u proceci pidgotovki cpecialictiv
z vicshoyu osvitoyu [Psychological foundations
of interactive teaching methods in
the preparation of specialists with higher
education]. 2003 Using interactive techniques
and multimedia in training teacher.
Kamenets,26-33.
Kashlev, S.S. (2005). Tehnologiya interaktivnogo
obuchenie [Interactive learning technology].
Minsk, 196.
Klarin M.V. (2000). Interaktivnoe obushenie-
instrument osvoeniya novogo opita: s
opita vnutrifirmenogo obusheniya-treninga
i biznes-konsultirovaniya [Interactive
training - development of a new tool experience:
c expertise in-house training, training
and business counseling]. Pedagogy,
,12-18.
Pometun, O.I. (2007). Enciklopediya interaktivnogo
navshannya [Encyclopedia of interactive
learning]. Kiev, 144.
Pometun, O.I., Pirojenko L.O. (2004). Sushasniy
urok. Interaktivni tehnologii navshannya
[Modern lesson. Interactive learning
technologies]. Kiev, 192.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).