Використання інтернет-маркетингу в комунікаційній діяльності молокопереробних підприємств
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.04.001Ключові слова:
інтернет-маркетинг, інтернет-технології, вебсайт, молокопереробні підприємства, комунікаційна діяльністьАнотація
У статті здійснений аналіз використання засобів інтернет-маркетингу в комунікаційній діяльності молокопереробних підприємств України. Зокрема, прослідковано зв’язок між інтенсивністю використання інтернет-технологій та споживчими перевагами щодо продукції досліджуваних підприємств. Здійснений аналіз їхніх вебсайтів за допомогою сервісу SimilarWeb. Визначено, що чотири з п’яти підприємств-лідерів за популярністю вебсайтів у споживачів є також лідерами в рейтингу споживчих переваг щодо молока різних товарних марок. Наведені показники ефективності вебсайтів досліджуваних підприємств та соціально-демографічні характеристики користувачів. Визначено, що, незважаючи на значне зростання кількості користувачів, які використовують мобільні пристрої для пошуку необхідної інформації, переважає частка користувачів, які заходять на сайти з десктопних пристроїв, тобто стаціонарних ПК, ноутбуків та нетбуків. Наведені канали залучення трафіку на сайти підприємств та дані щодо розподілу трафіку із різних соцмереж. Визначено, що основними каналами залучення трафіку для досліджуваних підприємств є органічний трафік та прямі заходи в браузері за адресою сайту. Наведені показники активності в соцмережах молокопереробних підприємств. Встановлено, що ефективність залучення трафіку через соцмережі залежить від цілей підприємства, контенту, який пропонується споживачеві, та особливостей цільової дії, необхідної для здійснення переходу на сайт. Проаналізовані рекламні кампанії, які проводяться підприємствами в соцмережах. Здебільшого вони спрямовані на ознайомлення цільової аудиторії з новинками й популяризацію продукції підприємства. Іншою метою є збільшення бази підписників у YouTube та Instagram та просування сайтів.Посилання
Favorites of success: milk. Retrieved from: https://www.favor.com.ua/vote/products/milk (Accessed 18 October 2020)
SimilarWeb official site. Retrieved from: https://www.similarweb.com (Accessed 18 October 2020)
Official site of PJSC "Zhytomyr Dairy Plant" - the company "Rud". Retrieved from: https://www.rud.ua (Accessed on 18 October 2020)
Official site of PJSC "Dairy Alliance". Retrieved from: https://www.milkalliance.com.ua (Accessed 18 October 2020)
Official page of Danone Ukraine Group on YouTube. Retrieved from: https://www.youtube.com/user/DanoneUkraineEvents (Accessed 18 October 2020)
Facebook advertising library. Retrieved from: https://www.facebook.com/ads/library (Accessed 18 October 2020)
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).