Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Економіка і управління бізнесом
Поточний випуск
Архіви
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 4 (2020)
Том 11 № 4 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.04
Опубліковано:
2021-08-16
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF
Статті
Використання інтернет-маркетингу в комунікаційній діяльності молокопереробних підприємств
O. M. Barylovych
5-14
PDF
Тенденції розвитку ринку органічної продукції
V. M. Butenko, V. V. Baidala, A. Toiunda
15-24
PDF
Вплив циркуляторної економіки на механізм регулювання процесу біоекономіки ресурсозбереження з використанням водних, рибних і земельних ресурсів
N. M. Vdovenko, M. Barna, N. M. Korobova
25-31
PDF
Етапи та методи формування маркетингової стратегії підприємств на ринку продукції бджільництва
S. Vinichenko
32-42
PDF
Варіативна оцінка ефективності виробництва молока в умовах нестабільного ринку
V. P. Galushko, N. S. Sarabai
34-50
PDF
PDF (англійська)
Characteristics of intantible assets as object of accounting and specificities determinantion of it's valuation
L. V. Gutsalenko, A. M. Beldiy
51-59
PDF
Мотивація персоналу сільськгосподарських підприємств в умовах інноваційного розвитку
K. P. Dramaretska
60-66
PDF
Соціально-економічні наслідки земельної реформи в Україні
O. V. Zhylin
67-75
PDF
Регіональні аспекти стратегії розвитку біоекономіки України
O. M. Koval, I. O. Koval, O. O. Koval
76-83
PDF
Розвиток туристичного бізнесу в період пандемії
I. P. Kudinova, I. Krasuk
84-89
PDF
Маркетинговий механізм розвитку ринку органічної продукції в Україні
O. V. Kucher
90-102
PDF
The possible development of the rural - agrotourism in Hungary
Lajos Szabó, Andrej Balogh, Péter Huszár, Attila Tóth, Anna Bánhegyi
103-113
PDF
PDF (англійська)
Economic analysis for urbanization impact on food and processing companies use case of Ukraine
V. A. Nazarenko
114-121
PDF
PDF (англійська)
Цінові позиції української пшениці на світовому ринку
L. L. Pankratova, S. M. Hrabina
122-129
PDF
PDF (англійська)
Особливості виробництва органічної продукції рослинництва та їхній вплив на побудову обліку
H. Umerova
130-140
PDF
Розвиток альтернативних форм і видів агрокредитування в Україні
L. M. Hudoliy
141-150
PDF
PDF (англійська)
Соціально-економічне обґрунтування розвитку інклюзивного туризму в регіонах України: теоретичний аспект
N. Bіelousova
151-157
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів