Маркетингові комунікації в туристичному бізнесі
DOI:
https://doi.org/10.31548/economics13(3).2022.57-64Ключові слова:
індустрія гостинності, туризм, комунікації, реклама, збут, туристичний продуктАнотація
В статті автором розкрито сутність маркетингових комунікацій в індустрії гостинності, досліджено та охарактеризовано маркетингові комунікаційні інструменти, які є актуальними в застосуванні щодо удосконалення взаємовідносин між учасниками туристичного ринкового середовища. Ефективна діяльність підприємств індустрії туризму cпирається на врахування задоволення комплексу матеріальних, соціальних i духовних потреб споживачів, i використання інноваційних маркетингових комунікаційних інструментів. Світові умови існування та конкурентоздатної бізнесової діяльності вимагають використання інноваційних, ефективних маркетингових комунікаційних елементів, що і висвітлено в даній статті.
Методологічною основою для вирішення основних теоретичних і методологічних завдань використовувалися прийоми теоретичного узагальнення, поєднання історичного та логічного, порівняльного, і структурно ‒ функціонального підходу, а також для виокремлення економічної важливості індустрії туризму було взято методи аналізу та синтезу інформації, порівняльно-правовий метод, а також статистичний та економічного аналізу тощо.
У статті проаналізовано фактори, які суттєво визначають конкурентоздатність туристичного підприємства на ринку послуг, та обґрунтовано необхідність застосування інноваційного маркетингового комунікаційного інструментарію задля ефективного взаємозв’язку із споживачами в ринковому туристичному середовищі.
В праці висвітлено і аргументовано, враховуючи виклики, які ставлять перед туристичним бізнесом, ринкові вимоги, використання маркетингових комунікаційних елементів: реклама; зв’язок з громадськістю; стимулювання збуту та підтримання іміджевої політики підприємства. Професійно підійшовши до маркетингової туристичної діяльності можна, застосувавши відповідні комунікативні інструменти, показати шляхи впливу на споживача туристичних послуг.
Отже, створення ефективної системи маркетингових комунікацій у туристичний сфері дозволить сформувати позитивний імідж України на ринку туристичних послуг, що призведе до інвестиційних надходжень у країну, зменшення безробіття тощоПосилання
Gurzhii, N. M., & Trytenko, A. V. (2013.) Innovative technologies in the tourism industry. Sustainable development of the economy. 3. 221–224.
Drachuk, Yu. Z., & Dultseva, I. I. (2016). Directions for improving the development of tourism on the basis of innovative marketing technologies. Economic Bulletin of Donbass. 1(43). 115–119.
Zhukovych, I. A. (2017). Innovations in tourism: main theoretical and practical aspects Science and science. 2(95). 69–81.
Kampov, N. S. et al. (2017). The role of innovations for the development of tourism. Scientific Bulletin of the Mukachiv State University. Ser. Economic Sciences. 23(18). 246–255.
Kozhuhivska, R. B. (2009). Integrated marketing communications and the Internet. Science and economics. 3(15). 185–189.
Kudla, N. E. (2011). Marketing of tourist services. Kyiv: Znannia. 351.
Lyubitseva, O. O. Methodology of development of tours. URL: http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt5.htm
Martynov, I. Yu. (2011). Peculiarities of tourism marketing in the sphere of recreation and entertainment. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf
Mosiyuk, S. I., Mosiyuk, I. P., Mosiyuk, V. I. (2019). Development of tourism business in Ukraine. Problems of innovative and investment development. 22. 43–50.
Mosiiuk, S. I. (2021). Innovative marketing tools in the tourism industry. Bioeconomy and agrarian business. 12(3–4). 54–60.
Mosiyuk, S. I., Mosiyuk, I. P., Mosiyuk, V. I. (2020). Tourism as a component of the national economy of Ukraine. Bioeconomy and agrarian business. 11(2). 66–71.
National tour operator of Ukraine. URL: http://travelgroup.ua
Porter, M. E. (2004). Competitive strategy. Methods of analysis of industries and activities of competitors. Basics. 390.
Rozhuk, Y.W. (2017). Features of the use of marketing communications in the industry of tourism. URL: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/26-1-2017/23.pdf
Sermuksnyte-Alesiuniene K., Simanaviciene Z., Bickauske D., Mosiiuk S., Belova I. (2021). Increasing the effectiveness of food supply chain logistics through digital transformation. Independent Journal of Management & Production. N. 12(6). P. S 677-S701. DOI: https://doi.org/10.14807/ijmp.v12i6.1748
Smirnov, I. G., & Lyubitseva, O. O. (2019). Marketing of sustainable tourism: training. Manual. K.: Lira Publishing House. 256.
Tour operator "Naftusia Tour". URL: http://naftusia.com
Tourist activity in Ukraine for 2017. (2018). Statistical collection / Resp. for the release of O.O. Carmazine. K.: State Statistics Service of Ukraine. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2018/zb/05/zb_td_2017.pdf.
UNESCO WorldReport: Investingin Cultural Diversity and Intercultural Dialogue. URL: http://unesdoc.unesco.org/images/0018/001847/184755e.pdf
John Rockefeller: the best quotes and sayings of the first billionaire in history. URL: https://coma.in.ua/38706
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).