Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економіка і управління бізнесом
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 11 № 1 (2020)
Том 11 № 1 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.01
Опубліковано:
2020-11-18
Статті
Маркетинговий менеджмент у діяльності сільськогосподарських підприємств
T. I. Balanovska, V. V. Voskolupov
5-15
PDF
Інноваційні напрями розвитку туристичної індустрії Китайської Народної Республіки
D. I. Basuyk
16-27
PDF
Торгові відносини України на ринку зернових культур в умовах пандемії COVID-19
Y. O. Voitovska, S. O. Ostapenko
28-39
PDF
Сучасні системи оплати праці в зарубіжних країнах
L. V. Gutsalenko, D. O. Mokiienko
40-47
PDF (English)
Методологічні аспекти стратегічного управління: аналітична підтримка
I. D. Lazaryshyna
48-56
PDF (English)
Основні елементи формування механізму забезпечення інноваційного розвитку промислових підприємств
I. V. Levytska
57-66
PDF
Сучасний стан туристичної промисловості в Україні: проблеми розвитку та шляхи вдосконалення
I. V. Levytska, T. D. Mykytsei
67-75
PDF (English)
Підвищення якості молочної продукції товаровиробників України відповідно Європейських стандартів
O. Pashchenko, O. Zharikova, O. Faychuk
76-87
PDF
Якість молока в контексті нових стандартів
L. Stepasiuk
88-97
PDF
Дослідження кон’юнктури ринку устриць: стан та перспективи розвитку на засадах маркетингу
O. Chetveryk, N. Kravchuk
98-110
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів