Сутність та особливості ринку органічної продукції
Анотація
Визначено сутність, передумови та основні етапи
формування ринку органічної продукції. Проаналізовано законодавчу базу
регулювання ринку органічної продукції в Україні. Охарактеризовано
сучасний стан функціонування ринку органічних продуктів. Розкрито
основні особливості вирощування органічної продукції та її переваги для
споживачів. Розглянуто процеси розвитку органічних харчових
продуктів в Україні; висвітлено суть поняття «органічна продукція»;
розкрито доцільність органічного виробництва й розглянуто чинники,
що стримують розвиток ринку органічної продукції; обґрунтовано
сутність органічного аграрного виробництва, проведено оцінку його переваг перед традиційним способом, розглянуто процес екологізації
сільського господарства, встановлено ефективність переходу на
органічне агровиробництво.
Здійснено узагальнення теоретичних засад його розвитку та
визначено основні причини повільного розвитку органічного
виробництва в Україні. Виокремлено тип потенційного споживача
органічної продукції як основу визначення цільової аудиторії при розробці
заходів нарощування обсягів реалізації продукції органічного сільського
господарства.
формування ринку органічної продукції. Проаналізовано законодавчу базу
регулювання ринку органічної продукції в Україні. Охарактеризовано
сучасний стан функціонування ринку органічних продуктів. Розкрито
основні особливості вирощування органічної продукції та її переваги для
споживачів. Розглянуто процеси розвитку органічних харчових
продуктів в Україні; висвітлено суть поняття «органічна продукція»;
розкрито доцільність органічного виробництва й розглянуто чинники,
що стримують розвиток ринку органічної продукції; обґрунтовано
сутність органічного аграрного виробництва, проведено оцінку його переваг перед традиційним способом, розглянуто процес екологізації
сільського господарства, встановлено ефективність переходу на
органічне агровиробництво.
Здійснено узагальнення теоретичних засад його розвитку та
визначено основні причини повільного розвитку органічного
виробництва в Україні. Виокремлено тип потенційного споживача
органічної продукції як основу визначення цільової аудиторії при розробці
заходів нарощування обсягів реалізації продукції органічного сільського
господарства.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Завантаження метрик ...
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.