Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств на ринку продукції рослинництва



О. Ю. Єрмаков, В. А. Єсаулов

Анотація


Розглянуто основні підходи щодо формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств та впровадження їх у практику господарювання для підвищення конкурентоспроможності українських товаровиробників на ринках агропродовольчої продукції. Поняття «конкуренція сільськогосподарських підприємств» пропонується трактувати, як протистояння сталого – інноваційному, де конкуруючі економічні суб’єкти розглядають структуру ринку та аналізують рівень  свободи продавця і покупця на ньому, поставивши собі за мету якомога повніше задовольнити потреби покупця, отримуючи при цьому найбільший прибуток.

Конкурентоспроможним автори вважають виробництво, яке здійснює у процесі своєї виробничої діяльності економічний суб’єкт сільського господарства, що розкриває його як загальну модель ринково орієнтованого господарювання сільськогосподарського підприємстваз конкретизацією способів і методів її побудови, певним переліком організаційно-економічних дій, які необхідно здійснити для забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств на ринках їх продукції.

Обґрунтовано також організаційно-економічний механізм формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.